Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:51:20 GMT

۹۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات از فرهنگیان هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۵۲۸

۹۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات از فرهنگیان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در شهرری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: انتخاباتی که پیش رو است در ۲ اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود و می خواهیم انتخاباتی بر مبنای قانون برگزار نماییم و برای این قانونی بودن باید تسلط کافی وجود داشته باشد لذا آموزش های لازم را برای فرمانداران و همه دست اندرکاران داشته ایم که در این زمینه آزمونی نیز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در نظر داریم به ۲۲ درصد شعب اخذ رای پیشنهاد بدهیم که ۸۰۰ صندوق اضافه شود که در شعبی که بالای ۱۳۰۰ رای داشته اند تبدیل به ۲ شعبه شوند تا مردم منتظر نمانند و در صف رای بمانند.

حسن بیگی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات از فرهنگیان هستند افزود: امیدواریم نظارت بسیار خوبی را شاهد باشیم و امیدواریم این دوره درصد مشارکت مردم بیشتر از دوران قبل باشد.

معاون سیاسی استانداری تهران در خصوص نوسازی مدارش نیز عنوان داشت: ما نباید منتظر خیرین بمانیم که به ما مراجعه کنند بلکه ما می توانیم از ظرفیت خیرین برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استفاده کنیم چرا که فقط با بودجه های دولتی نمی توانیم به نوسازی مدارس دست یابیم.

وی بیان اشت: دغدغه ما در خصوص بخاری های نفتی رفع شده است و در این رابطه از مسئولین تقدیر می کنیم  و در موضوع افاغنه نیز باید بحث اخذ وجه از افاغنه را مطرح کنیم.

کد خبر 4721339

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران شکرالله حسن بیگی جلسه شورای آموزش و پرورش ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد

 کودکستان‌ها در فرآیند آموزش و پرورش به عنوان زیربنای نظام تعلیم و تربیت محسوب می شوند و باید در راستای سند تحول و توسعه کمی و کیفی این دوره مهم، گام های اساسی برداشته شود.

در همین راستا همتی‌فر، رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها، ما به موسسان آموزش‌های لازم را داده‌ایم و در انتهای آموزش گواهی صلاحیت مقدماتی را برای آن‌ها صادر کرده‌ایم.

وی افزود: همه مؤسسان باید گواهی صلاحیت را دریافت کنند. در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار متقاضی تأسیس کودکستان جدید در سراسر کشور داریم.

او با بیان این که دوره توانمندسازی برای مربیان کودکستان‌ها در حال طراحی است؛ افزود: دوره تربیت مربی ارشد، حلقه میانی آموزش مربیان رشته تخصصی آغاز شده است که دوره اول آن در ۸ استان برگزار شده و در بقیه استان نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است که توانمندسازی نیروی انسانی از اولویت‌های آموزش و پرورش محسوب می‌شود. آموزش فشرده و کیفی تمام نیروهای کودکستان از جمله مهمترین رویکردهای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در کشورمان است.

گفتنی است که حضور در دوره‌های آموزشی اجباری و ضروری خواهد بود. شخصی که می‌خواهد در یک مرکز تربیتی خدمت کند باید دارای گواهینامه‌های لازم که در اساسنامه اشاره شده است، باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان