Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز ضایعه درگذشت کودک هشت ساله را به خانواده داغدار و جامعه فوتبال به نیابت از باشگاه و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گوییم. مسوولان در این باره در حال بررسی هستند و قطعا این موضوع به شکل ویژه بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با توجه به در پیش بودن بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر و دیدار دربی، تصریح کرد: پرسپولیس برای این فصل اهداف بزرگ خود را دارد و برای آن تلاش می‌کند. ما به عنوان نماینده هواداران در باشگاه پرسپولیس که محبوب‌ترین تیم آسیا است، حضور داریم. وظیفه خود می‌دانیم، حافظ منافع پرسپولیس و هواداران بوده و پاسخگوی آنها باشیم. بی‌تردید همان گونه که تا امروز تلاش کرده‌ایم، ضمن پیگیری خواسته‌های آنها، مانع از تضییع حق و حقوق پرسپولیس و هواداران آن خواهیم بود.

مدیرعامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما تاکید داریم، اگر وضعیت به سمت و سویی برود که شرایط عادلانه برای رقابت وجود نداشته باشد رک و راست همه مسایل رخ داده و نقدهای خود و نظرات هواداران  را به صورت شفاف  بیان خواهیم کرد و منتظر پاسخ قانع کننده از مراجع ذیربط خواهیم ماند.

انصاری فرد در ادامه گفت: در آستانه دربی زمزمه‌ها و تلاش‌ها و رایزنی‌هایی در پشت پرده  شده است که اگر روی دهد، جای تامل بسیار دارد. امیدوارم اینها همه حرف‌ها و گمانه زنی‌های بی اساس  باشد و تصمیمات غیر منتظره و عجیب گرفته نشود.

کد خبر 4721346

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس دربی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان باشگاه پرسپولیس فوتسال لیگ برتر فوتسال برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس این روزها در شرایط آرمانی قرار دارد و در نقش گلزن ظاهر می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی رقابت‌های لیگ بیست و سوم را آغاز کرد که تنها نبیل باهویی و شهاب زاهدی مهاجمین هدف این تیم بودند. این دو بازیکن روی هم رفته در این فصل ۸ گل برای سرخ‌پوشان به ثمر رساندند.

این در شرایطی است که این دو بعد از ۶ ماه حضور در تیم پرسپولیس و در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران قرارداد خود را با سرخ‌پوشان فسخ کردند.

اگرچه باشگاه پرسپولیس عیسی آل‌کثیر مهاجم فصل گذشته خود را به خدمت گرفت اما همچنان این تیم در خط حمله کمبود بازیکن دارد و نتوانسته مشکل گلزنی خود را علی‌رغم موقعیت‌های زیادی که خلق می‌کند رفع کند.

در این میان با نگاه به جدول برترین گلزنان پرسپولیس در این فصل مشاهده می‌کنیم که دو گلزن برتر کنونی این تیم دو مدافع میانی سرخ پوشان هستند. گئورگی گولسیانی مدافع تیم ملی گرجستان که هم اکنون با تیم ملی کشور برای حضور در یورو ۲۰۲۴ تلاش می‌کند با ۵ گل زده بعد از زاهدی برترین گلزن سرخ‌پوشان است و بعد از او محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال ایران با ۴ گل زده قرار دارد.

موضوع جالب توجه عملکرد خیره کننده کنعانی‌زادگان در ۲۰ روز اخیر است. این مدافع که به تازگی تولد ۳۰ سالگی خود را جشن گرفته در این هفته‌ها عملکرد جالب توجهی در لباس پرسپولیس و تیم ملی داشته است.

کنعانی‌زادگان اگر چه در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر برابر فولاد با دریافت کارت زرد از داور بازی دیدار حساس با استقلال در شهرآورد یکصد و سوم را از دست داد اما در همین بازی در دقیقه ۶۸ بازی گل سوم سرخ‌پوشان را وارد دروازه خوزستانی‌ها کرد تا تاثیر بسزایی در پیروزی سرخ‌پوشان در آستانه دربی داشته باشد.

بعد از آن به دلیل محرومیت بازی با استقلال را از دست داد و در دیدار با پیکان در هفته بیست و یکم هر دو گل تیمش را وارد دروازه خودرو سازان کرد تا مدافع ملی‌پوش قرمزها نقش مهم و پررنگی در آخرین برد این تیم در سال ۱۴۰۲ داشته باشد.

درخشش کنعانی‌زادگان تنها به پرسپولیس ختم نشد. وی در سومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان، خیلی زود و در دقیقه ۱۰ بازی موفق شد گل نخست یوزها را وارد دروازه حریف کند تا راه برای به ثمر رساند گل‌های بعدی باز شود.

وی در ادامه تنها ۳ دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بازی نیز گل دوم خود و گل سوم ایران را وارد دروازه ترکمستان کرد تا نقش مهم و پررنگی در پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی ایران برابر حریف خود داشته باشد.

با توجه به درخشش جالب توجه این روزهای کنعانی‌زادگان و همچنین گولسیانی در امروز گلزنی، شاید هواداران پرسپولیس در این روزها بیشتر از هر زمانی حسرت می‌خورند که چرا این دو مدافع گلزن قرمزها در دیدار حساس با استقلال غایب بودند و شاید با حضور آنها سرنوشت دیگری برای این بازی رقم می‌خورد و شاید این تیم می‌توانست با برتری در این دیدار حساس راه خود را برای رسیدن به قهرمانی هموار کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوا در آستانه ۱۳ بدر | باران خواهیم داشت؟ +نقشه
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم