Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@21:32:47 GMT

جمع آوری خودروهای رها شده در معابر تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۵۷۵

سردار مهماندار : اگر خودرویی در معبری رها شده است مردم با 110 تماس بگیرند که با اطلاع پلیس راهنمایی رانندگی جمع آوری خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در ارتباط اینترنتی با شبکه خبر گفت: یکی از اولویت های پلیس درخواست های مردم از جمله خودروهای فرسوده رهاشده در کنار معابر است که محلی برای تجمع زباله شده است، از طرفی هم ممکن است حیوانات در این محل ها تجمع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

160 خودروی رهاشده در معابر استان تهران شناسایی و به مالکین آنها اطلاع داده شد . تاکنون 25 دستگاه خودروی رها شده هم که مالکی نداشتند به پارکینگ منتقل شده است. 

او افزود: بر اساس سامانه شماره گذاری به مالک اطلاع داده می شود و در صورت عدم پاسخگویی و یا دیر اقدام کردن مالک در جمع آوری خودرو به پارکینگ انتقال داده می شود. 

اگر خودرویی در معبری رها شده است مردم با 110 تماس بگیرند که با اطلاع پلیس راهنمایی رانندگی جمع آوری خواهد شد.

او درباره جمع آوری خوردوهای فرسوده نیز گفت: در طول سال هم برخورد با خوردهای فاقد معاینه فنی  و فرسوده انجام می شود و این طرح فقط به پاییز مربوط نمی شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معابر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • طرح نور هوشمند می‌شود