Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:14:56 GMT

واکنش عجیب ترامپ به یک مگس مزاحم+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۵۸۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته [۱۶ سپتامبر]در حالی در نیومکزیکو در جمع هواداران خود سخنرانی کرد که حضور یک مگس او را پریشان کرد و باعث شد واکنش عجیب و غریب نسبت به مگس مزاحم نشان دهد.

او که جملات پایانی خود درباره دیوار مرزی را می‌گفت با مزاحمت‌های یک مگس به شدت دست‌های خود را تکان داد و ضمن تغییر سخنان خود با لحنی خشک و ربات مانند گفت: این یک مگس مزاحم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مزاحم‌ها را دوست ندارم. نمی‌دانم نظر شما اهالی نیومکزیکو چیست، اما من از مگس‌ها و پشه‌ها بدم می‌آید. از مار‌ها خیلی بیشتر بدم می‌آید. ما تعداد زیادی از آن‌ها را در نیویورک و واشنگتن داریم که گونه‌های مختلفی دارند، ولی من از هیچ نوع ماری خوشم نمی‌آید.

ترامپ در حالی به مگس‌های شهر‌های نیویورک و واشنگتن اشاره کرده است که بیشترین منتقد را در این شهر‌ها و در میان نشریات این دو شهر همچون واشنگن پست و نیویورک تایمز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که وستهم این شانس را داشت که با پیروزی مقابل لورکوزن، فصل نه چندان قدرتمند خود را نجات بدهد و تبدیل به اولین تیم شکست دهنده ژابی آلونسو بشود، اما اشتباه مدافعان روی نحوه یارگیری با جرمی فریمپونگ، وینگر هلندی و ضربه غافلگیرکننده او از میان پنج بازیکن دفاعی وستهم، منجر به گلی دیرهنگام برای لورکوزن شد تا آنها به طرز معجزه‌آسایی باز هم از شکست فرار کنند.

این واکنش دیوید مویس در هنگام دریافت گل تساوی در این مسابقه است؛ مسابقه‌ای ‌که می‌توانست به افسانه بی شکستی تیم آلونسو (۴۴ مسابقه) پایان بدهد.

دیوید مویس حق داشت که چنین عصبانی و ناراحت باشد؛ مربی‌ای که شایعه اخراجش از وستهم و جایگزینی ژوزه مورینیو به جای او به گوش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس