Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سروش پورآزاد، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در مجمع عمومی سالیانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی که با حضور نصیبی، دبیر این فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۶ تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان حدود سه هزار نفر بود که این تعداد در سال ۹۷ به ۱۲ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته قابل توجه در این آمار افزایش حضور بانوان در رشته بدنسازی و پرورش اندام است که بر این اساس در سال ۹۶ حدود ۳۰ درصد از ورزشکاران سازمان یافته را بانوان تشکیل می‌دادند و در سال ۹۷ این آمار حضور بیش از ۵۰ درصدی بانوان را نشان می‌دهد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: در شش ماهه ابتدای سال جاری نیز تعداد ورزشکاران سازمان یافته، ۱۰ هزار نفر بوده که ۷۰ درصد از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند. در این رابطه افزایش حضور بانوان نیازمند یک برنامه‌ریزی ویژه برای این قشر است.

پور آزاد در خصوص هیئت‌های شهرستان، عنوان کرد: ۲۷ شهرستان ما فعال هستند که در این میان ۱۶ شهرستان، حکم ریاست هیئت دارند و در مابقی شهرستان‌ها نیز پیگیر اخذ حکم ریاست هیئت هستیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده در شش ماهه دوم سال جاری، میزبانی مسابقات استانی را در شهرستان‌ها داشته باشیم و این مسابقات را در ابتدا در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی افزود: برگزاری مسابقات استانی در شهرستان‌ها، منبع مالی خوبی برای آن‌ها خواهد بود و باعث می‌شود تمرکز مسابقات در مشهد بر روی رقابت‌های کشوری باشد.

پور آزاد در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی نیز، گفت: در سال ۹۷، دو دوره مربیگری درجه سه بدنسازی و پرورش اندام و دوره عمومی مربیگری درجه سه ویژه آقایان و بانوان و هشت سمینار آموزشی برگزار شد، همچنین برای اولین بار دوره داوری مچ‌اندازی برای آقایان در استان برپا شد.

وی تصریح کرد: ۱۰ دوره مسابقات قهرمانی استان را برگزار کردیم که نتیجه آن اعزام شش تیم به مسابقات قهرمانی کشور بود و در این راستا دو مقام تیمی پاورلیفتینگ و دو رتبه تیمی مچ‌اندازی برای استان به ارمغان آمد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: برای اولین میزبان مسابقات پرس سینه با لوازم کشور در خراسان رضوی بودیم که ورزشکاران استان در چهار رده سنی، چهار مقام تیمی را از آن خود کردند.

پورآزاد ادامه داد: با ظرفیت مناسبی که در بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی وجود دارد، امیدواریم این میزبانی‌های کشوری ادامه پیدا کند.

وی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در شش ماهه اول سال نیز، گفت: چهار سمینار آموزشی و شش دوره مسابقات قهرمانی استان را برگزار کردیم که ماه عسل آن کسب ۱۲ مقام تیمی ورزشکاران استان در رقابت‌های کشوری بود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی بیان کرد:دو دوره تئوری درجه سه و یک دوره تئوری درجه دو را ویژه آقایان و بانوان برپا کردیم، همچنین دوره تخصصی مربیگری درجه دو را نیمه دوم سال جاری برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 4721270

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی بدنسازی ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره خراسان رضوی

پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره خراسان رضوی مقابل دوربین رخ نمایی کرد.

دیگر خبرها

  • پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • رابطه شگفت‌ انگیز استراحت ضربان قلب با طول عمر
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار
  • عکس/ پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره خراسان رضوی