Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:15:34 GMT

وضعیت بهداشتی موکب های اربعین در کرمان بررسی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۷۲۶

وضعیت بهداشتی موکب های اربعین در کرمان بررسی شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید احمدی طباطبایی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان کرمان با اشاره به اینکه هر ساله از کشورهای اطراف از مرزهای سیستان و بلوچستان برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی وارد کشور می شوند که متأسفانه بعضا حامل بیماری هایی هم هستند، اظهار کرد: در سال گذشته یک مورد وبا را داشتیم همچنین در زمینه سرویس های بهداشتی نا مناسب، عدم ایمنی غیرسازه ای به خصوص در موکب ماهان مشکلاتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: نبود زیرساخت مناسب فیزیکی و بهسازی محیط، نبود ایمنی سازه، نبود سامانه برای سرشماری مسافران از جمله چالش های موجود در موکب ها هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان داشت: تعیین متولی و مدیریت موکب ها و اعلام به دانشگاه های علوم پزشکی، تعیین کارگروه عملیاتی و تعیین شرح وظایف، استقرار سامانه سرشماری، استقرار شرایط ایمنی موکب ها، بهسازی محیط و محوطه، پیش بینی سرویس های مورد نیاز و تزریق واکسیناسیون برای افراد مشکوک از جمله پیشنهادات ما در زمینه ساماندهی موکب ها است.

کد خبر 4721361

منبع: مهر

کلیدواژه: موکب اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از عملیات مقتدرانه ایران

ایسنا/کرمان جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان عصر ۲۶ فروردین ماه پس از برگزاری با تجمع در محوطه مسجد پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) این دانشگاه، حمایت خود را از عملیات مقتدرانه ایران در حمله به رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، در این تجمع که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، حاضران شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر دادند و با بیان شعار سپاه با شرافت تشکر تشکر، از اقتدار سپاه پاسداران قدردانی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز که در این جمع حضور داشت، گفت: امیدواریم این پاسخ سپاه قهرمان درس عبرتی برای آنان شود.

دکتر مهدی احمدی‌نژاد افزود: آینده کاملا واضح و روشن است و امیدواریم همانگونه که خداوند وعده داده محقق شود و ما باید در مسیر درست گام برداریم.

وی همچنین به سیر تاریخی تشکیل رژیم جعلی صهیونیست اشاره و اظهار کرد: با حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا و انگلیس این رژیم توانست قدرت بگیرد.

در پایان این تجمع، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرائت شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • حمایت جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از عملیات مقتدرانه ایران
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • توضیح وزیر در مورد گزارش وضعیت اینترنت: زمان مشخصی وجود ندارد/ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید/ انشاا... بهتر می‌شود
  • آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد
  • تعیین وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج در گلستان