Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@14:23:36 GMT

واکنش پرسپولیس به احتمال بخشش کارت قرمز ستاره استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۷۳۴

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، در آستانه برگزاری نودمین دربی شهر تهران تصمیمات غیرمنتظره و عجیب اتخاذ نشود.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدحسن انصاری‌فرد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: قبل از هر چیز ضایعه درگذشت کودک هشت ساله را به خانواده داغدار و جامعه فوتبال به نیابت از باشگاه و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان در این باره در حال بررسی هستند و قطعاً این موضوع به شکل ویژه بررسی می‌شود.

وی در ادامه با توجه به در پیش بودن بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر و دیدار دربی، تصریح کرد: پرسپولیس برای این فصل اهداف بزرگ خود را دارد و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کند. ما به عنوان نماینده هواداران در باشگاه پرسپولیس که محبوب‌ترین تیم آسیاست، حضور داریم. وظیفه خود می‌دانیم، حافظ منافع پرسپولیس و هواداران بوده و پاسخگوی آن‌ها باشیم. بی‌تردید همان‌گونه که تا امروز تلاش کرده‌ایم، ضمن پیگیری خواسته‌های هواداران، مانع از تضییع حق و حقوق پرسپولیس و هوادارانش خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما تأکید داریم، اگر شرایط به سمت و سویی برود که شرایط عادلانه برای رقابت وجود نداشته باشد رک و راست تمام مسائل رخ داده و نقد‌های خود و نظرات هواداران را به صورت شفاف بیان خواهیم کرد و منتظر پاسخ قانع‌کننده از مراجع ذیربط خواهیم ماند.

انصاری‌فرد در خاتمه گفت: در آستانه دربی زمزمه‌ها، تلاش‌ها و رایزنی‌هایی در پس پرده شده است که اگر روی دهد، جای تأمل بسیار دارد. امیدوارم این‌ها همه حرف‌ها و گمانه‌زنی‌های بی‌اساس باشد و تصمیمات غیرمنتظره و عجیب گرفته نشود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید تابناک ورزشی پرسپولیس دربی محمدحسن انصاری فرد دربی 90 آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب میان دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی از سوی بانک شهر و غیر نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال می شود.
بر این اساس، به اطلاع هواداران می‌رساند؛ آقایان: ایرج کرمی دهقی، سید موسی اظهری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی،محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی جلوانی، مهدیه هوشیارفر و الهام ونک برنده هدایای قرعه کشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری و غیر حضوری، دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس