Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:56:08 GMT

زمان بلیت فروشی دربی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۷۶۳

زمان بلیت فروشی دربی مشخص شد

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور در خصوص بلیت فروشی دربی ۹۰ اظهار داشت: با توجه به تغییر سهمیه تماشاگران دیدار استقلال و پرسپولیس، بلیت‌های شهرآورد پایتخت از فردا چهارشنبه فروخته می‌شود.

او ادامه داد: هواداران استقلال و پرسپولیس در نظر داشته باشند فقط کسانی می‌توانند روز سی‌ویکم شهریور در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند که از طریق سامانه بلیت فروشی اقدام به خرید بلیت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دربی اولی‌های تیم فوتبال استقلال

لازم به ذکر است دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه ازادی به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی پایتخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس به اوسمار برای تمدید قرارداد مطرح شده و حتی صحبت از این است که اوسمار در صورت قهرمانی با پرسپولیس در رقابت‌های لیگ دستمزدی در حدود 400 یا 500 هزار دلار طلب خواهد کرد.

اما ایجنت این مربی برزیلی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در مورد مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این مربی در مورد تمدید قرارداد اظهار داشت: «واقعیت امر این است که در مورد فصل آینده هیچ صحبتی بین باشگاه پرسپولیس و اوسمار مطرح نشده و اخباری که در این مورد مطرح شده را نمی‌توانم تایید کنم.» وی در مورد اینکه آیا اوسمار در نظر دارد در صورت قهرمان کردن پرسپولیس دستمزد زیادی را طلب کند، یادآور شد: «در شرایط فعلی تمام تمرکز اوسمار روی قهرمانی پرسپولیس است و به مسائل دیگری فکر نمی‌کند. ضمن اینکه طبیعتا اگر اوسمار با پرسپولیس قهرمان شود مبلغ قرارداد او افزایش پیدا خواهد کرد.»

کد خبر 845901 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم