Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-امام جمعه تبریز می‌گوید: هر زمان که تهدیدهای دشمن علیه نظام بیشتر شده است، وحدت و همدلی میان مردم و نیروهای داخلی کشور هم بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم در گفتگویی، درباره نقش و وظیفه جریان‌های سیاسی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: تجربه نشان داده‌است که هرقدر تهدیدهای دشمن علیه نظام بیشتر می‌شود، انسجام و اتحاد وحدت نیروهای داخلی، بیشتر می‌شود و لذا با توجه تهدیدهایی که امروز دشمن و استکبار جهانی علیه ایران انجام می‌دهد، اعتقادم بر این است که انسجام و وحدت و همدلی نیروهای داخلی با هر گرایشی قطعا بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز افزود: در دوره‌های گذشته هم هر وقت که بحث نظام و انقلاب مطرح بوده است، نیروهای داخل کشور و انقلاب همه یک صدا بوده‌اند، کما اینکه در راهپیمایی‌های روز ۲۲ بهمن و روز قدس هم که دشمن در آستانه این راهپیمایی‌ها تحرکاتی دارد و تلاش‌هایی می‌کند که مردم حضورشان کمرنگ شود، عملا می‌بینیم که اتحاد مردم بیشتر می‌شود.

آل‌هاشم هم‌چنین درباره مانور دادن دشمن روی ناامیدی مردم از عملکرد جناح‌های سیاسی هم گفت: یکی از ترفندها و توطئه‌های دشمن این است که در بین مردم نسبت به آینده کشور ناامیدی ایجاد کنند، به همین دلیل یکی از راه‌های موفقیت نظام این است که کسانی که ایجاد ناامیدی در دل مردم می‌کنند و مردم و جوانان را نسبت به آینده کشور ناامید می‌کنند، با این‌ها مقابله کنیم و از راه منطق با آنها صحبت کنیم و نشان دهیم که راه نجات کشور،‌ امیدواری به آینده است. 

امام جمعه تبریز با اشاره به اخراج جان بولتون از کاخ سفید هم گفت: آقای جان بولتون که مشاور امنیت ملی آمریکا بود اعلام کرده بود که ملت ایران نمی‌تواند چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند، اما ما چهل سالگی انقلاب را دیدیم و او حالا از کاخ سفید رفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، افزود: مقام معظم رهبری وقتی بحث تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب را مطرح می‌کنند، در واقع برای چهل سال آینده کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند، پس ما هم باید به آینده امیدوار باشیم و هیچ‌گونه تردیدی در دل مردم ایجاد نکنیم.

امام جمعه تبریز درباره نقش نیروهای سیاسی و تریبون‌دارانی مانند ائمه جمعه در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات هم گفت: امروز نیروهای انقلاب با هر گرایشی که دارند، باید به تبعیت از مقام معظم رهبری، مردم را به وحدت و همدلی دعوت کنند و طوری صحبت کنند که مردم به آینده کشور امیدوار شوند. 

آل هاشم افزود: البته در این بین، ممکن است برخی به عملکرد دستگاه‌ها انتقاد داشته‌ باشند که این انتقاد اگر از روی حکمت و مصلحت باشد و سازنده نیز باشد مشکلی ندارد، اما باید بدانیم که انتقاد با تخریب فرق دارد. من اعتقاد دارم که همه روسا و مسئولان نهاد و سازمان‌ها و هم‌چنین روحانیون، امروز اگر می‌خواهند این مسیری را که در طول چهل سال گذشته طی کردیم، برای آینده هم ادامه بدهیم و به موفقیت برسیم، باید بدانند که وحدت و همدلی است که می‌تواند این راه را برای ما هموار کند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارند

آفتاب‌‌نیوز :

در شب میلاد امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. ️

این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.

در ادامه این دیدار، شعرای جوان و پیشکسوت در وصف امام حسن مجتبی (ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.

شعرخوانی شاعران در دیدار با رهبر انقلاب

شعرای جوان و پیشکسوت امروز بعد از افطار دز دیدار با رهبر معظم انقلاب در وصف امام حسن مجتبی (ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.

امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها، رسانه‌ای است

رهبر انقلاب در دیدار شاعران تاکید کردند: شعر رسانه است. امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها، چالش‌های رسانه‌ای است.

ایشان همچنین فرمودند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دل‌ها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: شعر فارسی باید انتقال دهنده پیام‌های دینی، تمدنی، ایرانی‌گری و ایستادگی شجاعانه ملت ایران باشد.

 رهبر انقلاب همچنین بر لزوم پاسداشت زبان فارسی در مقابل هجوم زبان‌های بیگانه تأکید کردند.

باید یک نهضتی برای ترجمه انجام بگیرد

رهبر انقلاب همچنین در قسمت دیگری از این مراسم بعد از پایان شعرخوانی یکی از شاعران هم تاکید کردند: باید یک نهضتی برای ترجمه انجام بگیرد. اگر همین غزل در غزه ترجمه شود یک غوغایی بر پا خواهد کرد. این لحن و بیان و احساس منتقل شود. آن مردم و مبارزین به این طور قوت قلب دادن‌ها احتیاج دارند.

تجلیل رهبر انقلاب از شاعران شعر‌های خانوادگی

رهبر انقلاب در بخش دیگری هم پس از پایان شعرخوانی یکی از شاعران خانم هم فرمودند: در شعر‌های خانم‌ها که گاهی نگاه می‌کنم، شعر‌های خانوادگی زیاد است. خانم‌هایی که برای همسرشان شعر گفتند، برای پدرشان شعر گفتند، برای فرزندشان شعر گفتند، برای برادر شهیدشان شعر گفتند، این خیلی رایج شده. بسیار کار خوبی است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی! - یک جامعه شناس: توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت؛ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی/ توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت/ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • رهبر معظم انقلاب: امروز تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن، بیشتر از موشک و پهپاد است
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارند