Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@09:29:09 GMT

ادعای تازه درباره ویلای داماد شمخانی در لواسان+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۸۲۱

ادعای تازه درباره ویلای داماد شمخانی در لواسان+ عکس

آفتاب‌‌نیوز :

سایت باشگاه خبرنگاران، وابسته به صداوسیما نوشت: پس از کش و قوس‌های فراوان درمورد اجرای حکم تخریب ویلاهای غیرقانونی آقازاده‌ها در لواسان، این بار تصویری از عمارت حسن میرمحمدعلی (داماد علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی) در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است.

چند ماه پیش کمیسیون ماده صد حکم «تخریب» اضافه طبقات و اضافه‌ بنای عمارت لوکس «حسن میرمحمدعلی» را صادر کرد، با این حال به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد این بنا به شکل عجیبی با گرفتن دستور موقت توقف اجرای حکم، از دیوان عدالت اداری، در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از فعالین رسانه‌ای اصولگرا با انتشار پستی در صفحه توییترش، تصویر جدیدی را از فرایند تکمیل عمارت حسن میرمحمدعلی منتشر کرد و نوشت: «این عکس عمارت حسن میرمحمدعلی (داماد شمخانی) است! اون طبقه‌ای که روی اون پرچم امام‌حسین رو به «نیزه» کردن، و چندطبقه‌ی زیرین اون، حکم ماده۱۰۰ تخریب دارن! اما الان ماه‌هاست که بشکل عجیبی با گرفتن دستور موقت توقف اجرای حکم، از دیوان عدالت اداری، عمارت رو تکمیل و به پرچم رسیدن!»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: داماد شمخانی لواسان ویلاهای لواسان حسن میرمحمدعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان

برنا نوشت: پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد. سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است، اما ما پیگیر قضیه هستیم.

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری