Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@05:43:28 GMT

ناداوری مانع کسب چهارمین مدال ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۸۷۶

ناداوری مانع کسب چهارمین مدال ایران شد

خبرگزاری میزان- امیر قاسمی‌منجزی به عنوان پنجمی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست یافت. تاریخ انتشار: 18:04 - 26 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۵۱۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسابقات رده‌بندی و فینال سه وزن سوم و پایانی (۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم) رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از عصر امروز (سه‌شنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان‌شان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی‌منجزی در دیدار رده‌بندی این وزن به مصاف هیکی نابی از استونی رفت و در پایان در یک دیدار عجیب و غریب با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب حریف استونیایی خود شد.   منجزی پیش از این، در دور نخست با داوید از چک کشتی گرفت و با پیروزی ۳ بر یک مقابل این کشتی‌گیر به دور دوم صعود کرد. او در این مرحله به مصاف سرگئی سیمینوف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی یک چهارم‌نهایی شد. منجزی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف عبدالله‌اف از ازبکستان رفت و توانست با برتری ۳ بر یک مقابل او، ضمن صعود به نیمه‌نهایی اولین سهمیه المپیکی کشتی فرنگی را به خود اختصاص دهد.   منجزی در نیمه‌نهایی به مصاف اوسکار پینو هیندس از کوبا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.   در پایان تیم ایران با کسب سه مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی فرنگی قاسمی منجزی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک