Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:24:49 GMT

جراحی موفقیت آمیز روی پای باتی گل (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۹۳۱

گابریل باتیستوتا اسطوره فوتبال آرژانتین با انتشار عکسی در اینستاگرام خبر از جراحی موفقیت آمیز روی مچ پای چپ خود داد.

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره ی فوتبال آرژانتین دوران بازی بسیار پرفروغی را در چندین باشگاه ایتالیایی و مهمترین آنها فیورنتینا که حضور ده ساله ی او در این تیم 168 گل رسمی برایش به همراه داشت، گذراند؛ اما او تا مدت ها به دلیل درد ناشی از مصدومیت های گذشته، دوران بازنشستگی لذت بخشی را پشت سر نمی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتی گل پس از چند جراحی روی پای خود توانست به سلامت نسبی دست یابد. او در یک مصاحبه گفته بود که خیلی وقت ها از شدت درد خوابش نمی برد.

باتیستوتا روز گذشته مچ پای چپ خود را نیز به دست جراحان سپرد و با انتشار عکس های زیر در اینستاگرام خود نوشت:« مرحله اول با موفقیت سپری شد و حالا وجود پروتز در مچ پای چپم یک واقعیت است. پیش به سوی ریکاوری. ممنون از پیام های دلگرم کننده تان.»

 

 

 

 

 

آرژانتین گابریل عمر باتیستوتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد

کارلوس توز از فردا به تمرینات تیمش بر می‌گردد. 

کارلوس توز، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، که پس از احساس درد در قفسه سینه در بیمارستان بستری شده بود، روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شد.

طرفداری | به گزارش BBC، این سرمربی ۴۰ ساله باشگاه ایندیپندنته آرژانتین روز سه شنبه به بیمارستانی در بوینس آیرس منتقل شد. باشگاه ایندیپندنته در روز چهارشنبه اعلام کرد که توز از بیمارستان مرخص شده است و از روز پنجشنبه به تمرینات بر می‌گردد. 

توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و وست هم که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵، ۷۶ بازی ملی برای آرژانتین انجام داد، در آگوست ۲۰۲۳ به عنوان سرمربی ایندیپندنته انتخاب شد.

او بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳، ۲۰١ بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داد و دو بار با یونایتد (۲۰۰۸-۲۰۰۷ و ۲۰۰۹-۲۰۰۸) و یک بار با سیتی (۲۰۱۲-۲۰۱۱) قهرمان لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان