Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه آمده است: «جامعه جهانی با چه منطقی به خود اجازه می‌دهد که به نفع متجاوز بیانیه محکومیت‌آمیز صادر کند، اما در برابر جنایت (عربستان و ائتلاف آن) در حق ملت یمن اعم از کشتار، محاصره، قحطی و گرسنگی، ویرانی و فاجعه انسانی ساکت است».

عبدالسلام تاکید کرد که محکوم‌کنندگان عملیات یمن در 14 سپتامبر(حمله 10 پهپاد یمن به دو پالایشگاه بقیق و خریص شرکت نفتی آرامکو) با صدور بیانیه‌های خود در حمایت از عربستان، در واقع خودشان را محکوم کردند و طرفداری ذلت‌بار خود از یک کشور متجاوز را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه‌های محکومیت‌آمیز به منزله تشویق جنایتکار به ادامه جنایت‌هایش در حق ملت یمن است.

به گزارش المسیره، در ادامه این بیانیه مهم آمده است: «کالای نفت گران‌تر و ارزشمندتر از خون مردم یمن نیست و هرکسی که به خون ملت یمن بی‌احترامی کند، باید تبعات و پیامدهای آن را به جان بخرد».

سخنگوی جنبش انصارالله که ریاست مذاکرات صلح دولت نجات ملی یمن را نیز بر عهده دارد، افزود: «کسانی که به دنبال ثبات بازار نفت هستند، باید از ائتلاف سعودی بخواهند که تجاوزات و محاصره خود علیه یمن را متوقف کند».

محمد عبدالسلام اعلام کرد که باید جلوی تجاوزات ائتلاف را گرفت و به اقدام متجاوزان در ادامه محاصره فرودگاه صنعاء و توقیف 13 کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در دریای سرخ پایان داده شود.

در ادامه بیانیه تاکید شد که ملت یمن بی‌وقفه و با تمام توان خود در برابر تجاوزات و محاصره دشمن می‌ایستد و در صورت ادامه این تجاوزات، عملیات دفاعی یمنی‌ها در مرحله آینده شدیدتر و سخت‌تر خواهد بود.

عبدالسلام در این بیانیه خود تاکید کرد که ائتلاف متجاوز به یمن به خصوص سعودی‌ها باید بداند که غرورشان آنها را به ورطه نابودی کشانده و اکنون زمان آن فرا رسیده که بفهمند نباید روی آمریکا و حمایت‌ آن حساب باز کنند که در اینصورت دچار خسران می‌شوند.

وی گفت که در مقابل، ملت یمن دوستدار صلح و ثبات شبه‌جزیره عربستان است و صلح و امنیت هم نه با تجاوزات و هیمنه و جنگ، بلکه با گفت‌وگو و تفاهم به دست می‌آید. پیام ما به همه عرب‌ها و مسلمانان این است که در تعیین سرنوشت این امت، خداوند را در نظر بگیرند.

310311

کد خبر 1300609

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انصارالله یمن عربستان آرامکو باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم عربستان آرامکو دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ایران و آمریکا حسن روحانی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اظهارات (وزیر خارجه آمریکا) آنتونی بلینکن هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد و با این واقعیت که تأیید می‌کند حماس بیش از یک بار انعطاف پذیری برای تسهیل دستیابی به توافق برای توقف جنگ نسل کشی و توقف کشتار ملت ما را نشان داده، در تناقض است.»

طبق گزارش المیادین، در این بیانیه آمده است که اظهارات بلینکن «با سرسختی و تعلل (نخست وزیر اسرائیل) بنیامین نتانیاهو و دولت او» که موانع و مشکلاتی بر سر راه توافق ایجاد می‌کنند و به دنبال طولانی کردن جنگ خشمگینانه خود علیه مردم ما هستند، در تضاد است. موضوع اسیران صهیونیست جزو اولویت‌های آنها نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: مطالبات حماس و مقاومت از روز اول مشخص بوده و همان مطالباتی است که در مارس گذشته ارائه کردند و مورد استقبال همه طرف‌ها و میانجی‌ها قرار گرفت این مطالبات در ضرورت آتش‌بس دائمی، عقب نشینی نیروهای اشغالگر و بازگشت آوارگان به محل سکونت خود در تمام مناطق نوار غزه، افزایش امداد رسانی و شروع بازسازی خلاصه می‌شود.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: آمریکا به عنوان شریک کامل در جنگ نسل کشی علیه مردم ما که همچنان با سلاح، مهمات و پوشش سیاسی از اشغالگری حمایت می‌کند، با اتهامات واهی علیه حماس این نقش خصمانه خود علیه مردم ما را تکمیل می‌کند.

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد حماس در مذاکرات برای دستیابی به توافقی برای بازگرداندن اسیران و آتش‌بس خواسته‌های خود را «تغییر» داده است.

متئو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در مذاکرات با اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر «خواسته‌های خود» را تغییر داده است.

حماس پیشتر هم گفته بود که ادعای آنتونی بلینکن مبنی بر اینکه این جنبش مانع آتش‌بس در نوار غزه می‌شود، «جانبداری آشکار» از اشغالگران است.



کد خبر 846539 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و اسرائیل فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل