Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:35:16 GMT

رویترز: قیمت بنزین در آمریکا امروز 15 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۲۱۸

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از رویترز، به دنبال حملات روز شنبه به تاسیسات نفتی عربستان، قیمت بنزین امروز در آمریکا نزدیک به 15 درصد افزایش یافت.

گزارش وب‌سایت کلوپ موتور نشان داد، متوسط قیمت بنزین ملی در آمریکا 3 سنت افزایش یافت و به 2.59 دلار در هر گالن رسید.

روز شنبه، تاسیسات نفتی عربستان در منطقه البقیق و الخریص هدف حملات پهپادی قرار گرفت، تولید نفت این کشور 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون بشکه در روز کاهش یافت.

جینتی کاسلانو، سخنگوی وب سایت کلوپ موتور گفت: «آمریکا می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت محلی بنزین این هفته شروع به افزایش کند. این افزایش می‌تواند در ماه جاری میلادی تا یک چهارم قیمت هر گالن ادامه داشته باشد.»

«چه این روند کوتاه یا بلندمدت باشد، با قیمت نفت خام و اینکه تاسیسات عربستان با چه سرعتی تعمیر شود و به تولید بازگردد، تعیین خواهد شد.»

به گزارش فارس، بزرگترین پالایشگاه و تأسیسات فرآوری نفت جهان در مناطق «البقیق» و «الخریص» روز شنبه به وسیله ۱۰ فروند پهپاد تهاجمی ارتش و گروه‌های مردمی یمن به آتش کشیده شد.

بلومبرگ در این رابطه نوشت: این اتفاق بدترین شوک برای بازارهای نفتی از زمان حمله صدام، دیکتاتور معدوم عراق، به کویت در سال ۱۹۹۰ است. این میزان نفت از دست رفته، حتی از کسری عرضه نفت ایران، ناشی از انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ نیز بیشتر است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آرامکو قیمت بنزین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898201

دیگر خبرها

  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳