Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@15:23:50 GMT

آغاز ساخت 111 پروژه خسارت دیده از سیل لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۲۴۳

آغاز ساخت 111 پروژه خسارت دیده از سیل لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان،اسد عبداللهی در این رابطه گفت: به دنبال خسارت‌های فراوان وارد شده به زیرساخت‌های استان و شهرستان خرم‌آباد در جریان سیل فروردین‌ماه سال جاری، در حال حاضر یک‌صد و یازده پروژه در استان با اعتباری بالغ‌بر ۴۳۳ میلیارد تومان تعیین پیمانکار شده که عملیات اجرایی این پروژه‌های استانی به‌صورت هم‌زمان، فردا چهارشنبه ۲۷ شهریورماه راس ساعت ۱۷ عصر در محل اجرای پروژه پل کاکا رضا در محور خرم‌آباد به الشتر با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: سهم شهرستان از محل این اعتبارات بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد تومان است که به پروژه‌های حوزه آب منطقه‌ای، توزیع برق، آبفار، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هواشناسی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص یافته است. آغاز همزمان عملیات اجرایی پروژه ها وی تاکید کرد: بر همین اساس عملیات اجرایی پروژه‌های ۱۵ سرفصل متعلق به زیرساخت‌های مورداشاره، ۱۸ پروژه در حوزه شهرداری‌ها و ۱۳ پروژه در حوزه‌ی دهیاری‌های شهرستان هم‌زمان با سراسر استان در محل پروژه پل کاکا رضا آغاز خواهد شد. فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: همچنین مطالعات زمین‌شناسی مرتبط با بازسازی پل ماسور و دیواره‌های ساحلی خسارت‌دیده در این منطقه صورت پذیرفته که در قالب همین مراسم آغاز به کار می‌کند. ی اذعان داشت: ساماندهی، دیواره سازی و لایروبی رودخانه‌های شهرستان، بازسازی خسارات ناشی از سیل به شبکه توزیع آب آشامیدنی و برق شهرستان، بازسازی و ترمیم پل‌های شهر خرم‌آباد از جمله پل آیت‌الله کمالوند، اناری و بهداری، خرید و نصب سامانه هشدار هواشناسی و بازسازی راه‌های شهری و روستایی خسارت‌دیده از سیل بخشی از پروژه‌های شهرستان خرم‌آباد است. پس از وقوع سیل حل مشکلات مسکن و معیشت سیل‌زدگان را اولویت  قراردادیم عبداللهی تأکید کرد: پس از وقوع سیل حل مشکلات مسکن و معیشت سیل‌زدگان را اولویت کار خود قراردادیم که تا این لحظه اقدامات مهمی در خصوص آن صورت پذیرفته و بخش عمده‌ای از مشکلات مرتفع شده است و در گام دوم به دنبال بازسازی خسارات زیرساختی ناشی از سیل در شهرستان هستیم. 46 کد خبر 1300579

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حوادث شهری حوادث غیر مترقبه سیل سیل لرستان استان لرستان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا حسن روحانی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بر ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاکرمی در حاشیه جلسه بازآفرینی شهری لرستان به خبرنگاران عنوان کرد: اجرای شبکه ها و تأسیسات زیرساختی یکی از بزرگترین موانع در زمینه اجرای پروژه های مسکن ملی استان است.

شاکرمی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت اجرای این شبکه ها شروع شود.

وی بر استفاده ستاد بازآفرینی شهری از حداکثر ظرفیت ها و مشوق های بافت های فرسوده جهت بازسازی و توانمدسازی این بافت ها تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید نسبت به ارائه محل های واجد شرایط الحاق به نقشه های بافت های فرسوده شهری طی ۱۵ روز به دبیرخانه ستاد بازآفرینی اقدام کنند.

وی همچنین بر تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ها تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • ترمیم و بازسازی همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده بر اثر بارندگی‌های اخیر