Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:18:56 GMT

سه پروژه راه روستایی در شادگان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۲۴۶

سه پروژه راه روستایی در شادگان به بهره‌برداری رسید

رضا رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا با اشاره به اینکه پروژه احداث راه دسترسی آسفالته پنج روستا در بخش خنافره شهرستان شادگان در حال انجام است، اظهارداشت: اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه ها ۳۴ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان تصریح کرد: اتمام پروژه‌های راه روستایی در بخش خنافره تأثیر بسزایی در تردد اهالی روستاهای این منطقه به دنبال خواهد داشت و از سوی دیگر با بهره گیری از این راهها می توان محصولات کشاورزی مرغوب را در کمترین زمان و با سهولت بیشتری به بازار مصرف رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افتتاح پروژه راه روستایی غیاضی اشاره کرد افزود: این راه روستایی به طول ۲ کیلومتر و با عرض ۱۱ متر جهت سهولت تردد روستاییان و کشاورزان منطقه به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان اعتبار هزینه شده برای اتمام پروژه راه روستایی غیاضی را ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که راه در توسعه دیگر حوزه ها دارد، امیدوارم با تکمیل راه های روستایی شادگان شاهد توسعه هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

رضایی پروژه احداث آنتنی ها و ابنیه فنی شادگان را یکی دیگر از پروژه های مهم در حوزه راه روستایی این شهرستان دانست که بخش اعظم آن به سرانجام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اعتبارات موردنیاز این پروژه‌ها از منابع استانی، ملی، یا از محل اعتبارات تفاهم‌ نامه‌های داخلی با شرکت‌ های نفتی تأمین می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه ۳۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است گفت: راه روستایی ام الحجار به طول یک کیلومتر و راه روستایی ام الغزلان نیز به طول یک کیلومتر در قالب این پروژه به بهره برداری رسیده است.

رضایی همچنین از آغاز عملیات اجرایی محور سگاره به ام الغزلان در قالب پروژه احداث آنتنی ها و ابنیه فنی شادگان خبر داد.

وی یادآور شد: برخورداری خوزستان از راه‌ های روستایی ۶۴ درصد بوده که با متوسط برخورداری کشوری برابری می‌ کند اما باید تلاش خود را در این حوزه بیشتر کرده تا ضریب برخورداری استان در این حوزه افزایش یابد.

شادگان با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

۹۹۳۱/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان ایرنا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی گفت: شش پروژه خیران سلامت با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: خیران سلامت بر اساس نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پروژه‌های خود را جانمایی می‌کند.

وی افزود: به‌رغم اینکه خراسان شمالی استانی محروم است، تاکنون ۳۹ مرکز پزشکی در مناطق محروم استان با کمک خیران ایجاد شده است و تا شهریور سال جاری ۶ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی هفته سلامت آزمایشگاه شبکه بهداشت مانه تجهیز می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد و مردم دیگر مجبور نیستند برای دریافت خدمات به مرکز استان رجوع کنند.

صفاری اضافه کرد: پروژه‌های خیران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت پنجاه درصدی اجرایی می‌شود.

وی افزود: به منظور جذب خیران سلامت جدید از داخل و خارج از کشور، اقداماتی انجام شده است.

کد خبر 746872

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور