Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،‌ محمد ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین و رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از اعضاء و مشاوران کمیته هسته‌ای امروز با حضور در سایت‌های هسته‌ای شهید علیمحمدی فردو و شهید احمدی روشن نطنز، از تاسیسات، فرآیند‌ها و آخرین تحولات و فعالیت‌های غنی سازی در این دو سایت بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید همچنین تاسیسات تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با ایزوتوپ‌های پایدار، آزمایشگاه‌های مرجع ملی خلاء و نیز تجهیزات مواد پیشرفته مورد بازدید قرار گرفت.

این بازدید در راستای تکلیف قانونی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی بر تهیه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای شش ماهه از فعالیت‌ها و اقدامات سازمان انرژی اتمی ایران در انجام تعهدات و کاهش تعهدات سند برجام برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مجید الهی راد به خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاوه بر پخت غذا در آشپزخانه‌های مهدوی تا کنون ۷۰ هزار افطاری ساده و ۳ هزار بسته غذایی هم در قالب رزمایش‌های مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: برای این خدمات ارائه شده در مجموع بیش از یازده میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته الهی راد خیران می‌توانند در اطعام مهدوی با شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۵۸# مشارکت کنند.
۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی زندان بجنورد گفت: هدف از ایجاد این آشپزخانه‌ها تامین غذای گرم برای نیازمندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جعفر صباغیان در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان هم گفت: ۱۷ برنامه درراستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و ... برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.
صباغیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

دیگر خبرها

  • تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • مرور فعالیت های بنیاد بازی های رایانه ای در سال ۱۴۰۲
  • آغاز بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر در آینده
  • ثبت ۲۷ هزار و ۲۷۰ ولادت در مازندران در ۱۴۰۲/مردمی سازی امور در جوانی جمعیت
  • ورود ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی به جوانرود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی