Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@15:57:35 GMT

وزیر صمت: به دنبال تسهیل گری در تولید هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۳۸۷

به گزارش اکوفارس به نقل از شاتا، رضا رحمانی در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان این مطلب گفت: فضای کشور و نظام این است که برای تولید تسهیلات ایجاد کند و اگر در این شرایط مانعی را بر سر راه تولید ایجاد شده باشد بایدآن را حل کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست که به بررسی و اتخاذ تصمیم درباره ارائه گواهی موضوع تبصره 1 ماده 186 قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانت نامه بانک مرکزی می پرداخت، با اشاره به فعالیت های سازمان مالیاتی گفت: سازمان مالیاتی با توجه به قوانین و مقررات بسیار محکم خود، تا این لحظه همراه تولید و صنعت بوده است اما انتظار حمایت بیشتر از این را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برنامه های وزارت صنعت گفت: نخستین برنامه ما حفظ وضع موجود تولید است واز این رو در جلسات مختلف اگر تصمیمی برای تولید اتخاذ می شود باید به سرعت اجرایی شود.

رحمانی گفت: آرامشی که امروز در کشور شاهد آن هستیم ابتدا مدیون خون شهدا و سپس جانفشانی هایی است که تولید کنندگان انجام می دهند که بعد از تحریم های بین اللملی از پا ننشسته اند و ما باید در این شرایط وضع امور را برای فعالیت مساعدتر کنیم.

او در پایان صحبت هایش بر نگاه تسهیل گرانه مثبت بر امور تاکیدکرد.

یادآور می شود، هشتاد و هشتمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز به ریاست وزیر صنعت و با حضور نمایندگان مختلف از سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی، دفتر حقوقی ریاست جمهوری، نمایندگان بانک های عامل و اعضای ستاد تسهیل برگزار شد و به بررسی ارائه گواهینامه های قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانت نامه پرداخته شد که با تایید تبصره 1 ماده 186 قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانتنامه ها اصلاح شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد افزود: دو پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

وی گفت: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب گردید سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی گردد.

استاندار همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۹۶ جلسه شامل ۴۵ جلسه‌ی اصلی و ۵۱ جلسه فرعی برگزار شد.

کد خبر 6086310

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم