Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@11:39:15 GMT

مرکل: توقف صادرات سلاح به عربستان ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۴۳۹

صدراعظم آلمان امروز (سه‌شنبه) گفت، خواستار تداوم سیاست توقف صادرات تسلیحات به عربستان است و دلیلی برای تغییر موضع دولتش نمی‌بیند و موضع برلین را نشات‌ گرفته از تحولات جنگ در یمن دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز،‌ آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری خود گفت: در حال حاضر هیچ نیازی به تغییر موضع دولت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مرکل، تحولات یمن نشان می‌دهد یک راهکار سیاسی فوری ضرورت دارد.

یک منبع در دولت آلمان دوشنبه گفته بود، دولت مرکل احتمالا توقف صادرات تسلیحات به عربستان سعودی را به علت جنگ در یمن و امتناع سوسیال دموکرات‌ها در کنار آمدن با این موضوع، تمدید می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید آلمان مرکل عربستان آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ساماندهی بساط گستران ثابت و سیار تهرانسر در منطقه ۲۱ که با حضور مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌ بان شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۱، معاون خدمات شهری و محیط زیست، رؤسای ادارات بازرسی و حراست، پلیس راهور و اجراییات برگزار شد؛ به لزوم گسترش بازارچه تهرانسر با بررسی مشکلات، آسیب شناسی و برنامه‌ریزی دقیق رسیدگی شد.

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ تهران با بیان مطلب فوق گفت: رفع سد معبر در پیاده‌رو، رفع مشکل ترددی و گره گشایی ترافیکی و ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان و کسبه و رونق اقتصاد دست‌فروشان در محل بازارچه از اهداف برپایی این بازارچه است.

وی در ادامه گفت: این معضل در همه جای تهران وجود دارد و بحث دست‌فروشان و جمع‌آوری آنها و رفع سد معبر، کار بسیار راحتی نیست و باید طبق ساز و کار دقیق و درست پیش رفت.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر ضمن تشکر از اجرای این طرح در منطقه ۲۱ گفت: امروزه به یک خرد رسیده‌اید که می‌توان کار را به طور کامل‌تری انجام دهید. شهرداری باید با حضور مستمر خود پای کار و با نظارت دقیق در حفظ و نگهداشت و توسعه این بازارچه تلاش کند.

مسعود رنجبریان مدیر عامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران در ادامه این جلسه بیان کرد: باید در خصوص دست‌فروشان و توسعه و نگهداشت بازارچه، منطقه در محور اصلی کار قرار گیرد و با آسیب شناسی این طرح، توان خود را در توسعه و نگهداشت این بازارچه با کمک نیروی یگان ادامه دهد.

کد خبر 6079646

دیگر خبرها

  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • درخواست آلمان از چین برای کمک به پایان جنگ اوکراین
  • صدراعظم آلمان: اسراییل به کاهش‌ تنش‌ها کمک کند
  • صادرات مواد معدنی از بندر خمیر سالانه دو میلیون تن افزایش می‌یابد
  • آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست
  • توقف میلان در خانه ساسولو
  • رژیم صهیونیستی: ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد
  • سفر صدر اعظم آلمان به چین با محوریت اوکراین
  • سفر اولاف شولتس به چین
  • ده‌ها هزار معترض در لندن خواستار توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی شدند + فیلم