Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:17:15 GMT

یوفوی درخشانی که توجه ناسا را جلب کرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۴۵۹

یوفوی درخشانی که توجه ناسا را جلب کرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویت یک شی پرنده درخشان در آسمان شهر آلیکانته اسپانیا خبرساز شد. ویدئویی که توسط یک دانشمند محلی با نام " الساندرو مولا " تهیه شده است، حرکت این شی پرنده ناشناس را در آسمان به تصویر می‌کشد. در این ویدئو یک شی پرنده ناشناس یا یوفو در حالی که چراغ‌های روشن آن در پشت ابر‌ها کاملا قابل مشاهده است، دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته مولا که یک مهندس کامپیوتر است او این ویدئو را شنبه شب و هنگام وقوع یک طوفان محلی وقتی که بی‌خوابی به سراغش آمده بود، تهیه کرد. او پس از بازبینی ویدئو متوجه چراغ‌های درخشانی شد که در پشت ابر‌ها نمایان بود. ویدئوی مولا توسط کانال خبری تلویزیونی Agencia ۶ اسپانیا پخش شد و بنا به ادعای مولا سازمان فضایی آمریکا، ناسا از این کانال تلویزیونی درخواست کرده تا نسخه اصلی این فیلم را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

مولا در گفتگو با سایت دیلی استار در این باره گفت: " باعث افتخار من است که با کمک تصاویری که تهیه کرده‌ام شاهد حضور اولین بشقاب پرنده در آسمان شهر آلیکانته باشیم. "

بنا به ادعای این سایت انگلیسی ناسا اکنون در حال بررسی این ویدئو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است؛ بنا به ادعای بسیاری از یوفوشناسان در هنگام وقوع طوفان، فرازمینی‌ها برای استفاده از انرژی برق حاصل از طوفان به زمین مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

رویت یوفوی درخشان در آسمان اسپانیا خبرساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسپانیا یوفو شی پرنده ناشناس فرازمینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی جدی علیه تراکتور! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مهم ذوب‌آهن با 4 گل مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز در شرایطی به دست آمد که علاوه بر محمدحسین اسلامی که نمایش درخشانی با زدن دو گل برابر سرخ پوشان داشت، امیرحسین جدی هم یکی دیگر از ستاره‌های گاندوها در این مسابقه بود و توانست گلزنی کند و پاس گل بدهد.

بازیکنی که توانایی بازی در دو سمت زمین را دارد، در دیدار مقابل تراکتور بیشتر در جناح چپ و پست غیرتخصصی خود دیده شد، اما با این وجود یکی از بهترین‌های سبزپوشان در تبریز بود که توانست بارها با فرارهای سریع، بازیکنان مقابل خود را به دردسر بیندازد.

امیرحسین جدی که در فاز دفاعی درخشان کمتر به وینگرهای حریف باج می‌دهد و برتری در تقابل‌های تک به تک دارد، در بخش هجومی هم عالی بود که توانست با توپ‌ربایی در دقیقه 34 یک پاس گل به محمدحسین اسلامی بدهد و در نیمه دوم هم با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه کار تی‌تی‌ها را تمام کند.

این بازیکن که تجربه بازی در آلومینیوم و پیکان را هم دارد، دوران درخشانی را در ذوب‌آهن سپری می‌کند و امیدوار است روند گلزنی و پاس گل او ادامه داشته باشد؛ هرچند دور بودن او از دروازه حریفان کارش را سخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • جدی جدی علیه تراکتور! (عکس)
  • اسرائیل اطمینان داده بود که هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند از سامانه سه‌لایه پدافند هوایی اسرائیل عبور کند!‌
  • (ویدئو) بادبان‌ها را بکشید؛ ۱۰۰۰سال دیگر به مقصد می‌رسیم
  • (ویدئو) واکنش جالب مجری تلویزیون به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • (ویدئو) موشک‌های ایرانی برای اولین بار بر فراز آسمان مسجد الاقصی
  • (ویدئو) شادی شیرازی‌ها از تماشای موشک‌های سپاه در آسمان
  • ویدیو/ پخش زنده از سرزمین‌های اشغالی؛ پرنده‌های مهاجم در آسمان تل‌آویو
  • (ویدئو) عبور پهپادهای ایرانی از آسمان عراق