Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:30:17 GMT

تکریم زائران خارجی در ایام اربعین مدنظر باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۵۲۵

تکریم زائران خارجی در ایام اربعین مدنظر باشد

آیت الله حسن زاده بر توجه به تکریم زائران خارجی در ایام اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: نباید با این زائران طوری رفتار کنیم که ذهنیت منفی از ما پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده» امروز (سه شنبه 26 شهریور) در جلسه ستاد اربعین استان، ستاد اربعین خوزستان را نماد همدلی، صمیمت و کارهای جهادی دانست و اظهار کرد: در سیل خوزستان این همدلی و توانمندی استان به زیبایی نشان داده شد و رضایت مقام معظم رهبری از این رویداد را به دنبال داشت که برای همه ما مایه مباهات و سرمایه ای عظیم است و موجب شد شهرهایی همچون سوسنگرد و حمیدیه به زیر آب نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه با توجه به ارتباطاتی که با مردم داریم پیش بینی می شود امسال جمعیت زائران اربعین حسینی به سه برابر افزایش پیدا کند افزود: ما زمان نداریم برای اینکه وقت خود را با آمار و تعارف و گزارش هایی که هنوز در میدان عملیاتی نشده بگذرانیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید تمام مشکلات، خلأها و نیازها بیان شود و هر آنچه در توان داریم را انجام دهیم و مابقی امور را به سال آینده موکول کنیم ادامه داد: کارهایی که نسبت به سال گذشته انجام شده بسیار زیاد است ولی باز هم نیازمند تسریع در انجام امور هستیم.

 

وی بر توجه به زائران خارجی و حفظ حرمت و تکریم آنها تاکید کرد و اذعان داشت: سال گذشته در ایام اربعین 120 هزار زائر خارجی از مرزهای ما عبور کردند، این ها مهمان ما هستند و نباید طوری رفتار کنیم که ذهنیت منفی از ما پیدا کنند.

 

استاد حوزه علمیه و دانشگاه اهواز اضافه کرد: هر گونه برخورد تند با این عزیزان برای استان، کشور و نظام ما خوب نیست بنابراین باید نوع برخورد و تکریم و احترام آنها مورد توجه باشد.

 

وی به وضعیت بازگشت زائران از عتبات عالیات اشاره کرد و یاد آور شد: زائران هنگام بازگشت از مراسم خسته هستند و باید تدابیر ویژه ای برای آنها در نظر گرفته و جلسات مستقلی برای این موضوع برگزار شود تا رد بهینه سازی این فرایند دچار مشکل نشویم.

 

آیت الله حسن زاده از صدا و سیما خواست اقدامات و برنامه های مختلفی در زمینه ها آموزشی، فضاسازی، کمیته ها و ... ارائه دهد تا طول زمان برای سفر بیشتر شده و منتهی به بیستم ماه صفر نشود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم شیراز اربعین حسینی عزاداری محرم عاشورا مسجد طراز اسلامی استان همدان اصفهان فعالیت های مسجدی آیت الله حسن زاده زائران خارجی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم

در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از خانواده شهدای لشکر فاطمیون قدردانی شد.

شهید علوی یکی از شهدای لشکر فاطمیون است که بهمن سال گذشته در دیرالزور به شهادت رسید.

شهید علوی یک هزار و ۸۰۰ روز سابقه حضور در منطقه را داشت و مسئول تیپ ابوالفضل العباس (ع) بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • تاثیر موسیقی بر شعر فارسی / شرایط تحول پذیری شعر فارسی از سلیقه جامعه / تلاشی بزرگ برای حفظ اصالت و توجه به تحول
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • تعطیلی شنبه ۲۵ درصد به فرصت‌های اقتصادی خارجی می‌افزاید
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • آیین تکریم شیخ اجل سعدی شیرازی
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد
  • ۲ میلیون خانوار خراسانی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند