Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:38:12 GMT

والیبال قهرمانی آسیا/ ایران ۲ – چین صفر

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۵۷۱

والیبال قهرمانی آسیا/ ایران ۲ – چین صفر

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از دور دوم رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در تهران، به مصاف تیم چین رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در نخستن بازی خود از مرحله دوم (یک چهارم نهایی) رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در تهران، ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه شنبه) ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۸ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی چین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی ایران برای شروع این بازی را محمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت پور (لیبرو)، میلاد عبادی پور، سعید معروف (کاپیتان) و امیر غفور تشکیل دادند.

*ست اول: ۲۵ – ۱۸ ایران
نخستین امتیاز بازی را ایران با آبشار فیاضی کسب کرد. در حالی که دو تیم به صورت پایا پای پیش میرفتند، با دفاع آبشار فیاضی، چین ۵ – ۴ پیش افتاد. با سرویس‌های خوب موسوی و عملکرد خوب عبادی پور و غفور در حمله، ایران ۸ – ۶ وقت استراحت فنی اول را کسب کرد. فیاضی که امروز عملکرد خوبی در زدن آبشار داشت، روی پاس‌های بلند معروف ایران را ۱۱ – ۸ پیش انداخت. ایران با حفظ اختلاف ۳ امتیازی، ۱۶ – ۱۳ وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کرد.

با ورود دو تیم به زمین ایران امتیاز ۱۷ را کسب کرد تا لوزانو برای چین تقاضای وقت استراحت کند. با شروع مجدد بازی بازیکنان ایران چند سرویس خود را توسط موسوی و معروف تبدیل به امتیاز کردند تا چین در امتیاز ۲۰ – ۱۵ وقت استراحت بگیرد. در حالی که مدافعان چین نتوانستد حملات سرعتی ایران را دفاع کنند، شاگردان کولاکوویچ ۲۵ – ۱۸ ست نخست بازی را با برتری پشت سر گذاشتند.

*ست دوم: ۲۵ – ۲۳ ایران
عملکرد مدافعان چین در این ست بارها حملات ایران را ناکام گذاشت تا ۵ – ۲ از ایران پیشی بگیرند. دریافت های چینی ها همانن دفاعشان رایط خوبی داشت تا ۸ – ۵ وقت استراحت فنی نخست را از آن خود کنند. با ورود تیم ها به زمین، جیانگ چوآن با سرویسهای خوب خود چین را به امتیاز ۱۰ رساند تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. نهایتا ایران توسط موسوی نخستین دفاع خود را در این ست ثبت کرد تا اختلاف در امتیاز ۱۲ – ۱۰ به دو پوئن کاهش یابد. از اواسط این ست قائمی جایگزین فیاضی شد. در حالی که با اشتباه جیانگ اختلاف به یک امتیاز کاهش یافت، لوزانو برای چین وقت استراحت گرفت. درخشش موسوی ادامه داشت تا اینکه با یک امتیاز سرویس ایران را  ۱۵ – ۱۴ پیش انداخت. از اواسط این ست دفاع ایران عملکرد بهتری داشت تا ۱۶ –۱۵ وقت استراحت فنی دوم را از آن خود کند.

قائمی که پس از ورود به زمین عملکرد خوبی در دریافت سرویسهای بازیکنان چین داشت، با آبشار پر قدرت خود ایران را ۱۹ – ۱۷ پیش انداخت تا لوزانو تقاضای وقت استراحت کند. عملکرد درخشان موسوی روی پاس های سرغتی معروف و در دفاع ادامه داشت تا ایران ۲۵ – ۲۳ پیروز ست دوم بازی شود.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والیبال قهرمانی آسیا 2019 ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

 شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 2 عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن می‌رود!‏

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا