Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص محرومیت تعلیقی هواداران تیم تراکتور ارائه کرد. تاریخ انتشار: 19:23 - 26 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۵۴۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اعتراض باشگاه تراکتور تبریز نسبت به رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون مبنی بر اعمال یک جلسه محرومیت تعلیقی هواداران این باشگاه از حضور در ورزشگاه گفت: اعضای کمیته محترم استیناف در جلسه عصر امروز پس از بررسی و مداقه لازم با توجه به محتویات پرونده اعلام داشتند از آنجا که رأی صادره نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر داشته، پرونده به مرجع بدوی اعاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، این پرونده جهت دریافت گزارش تکمیلی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تراکتورسازی فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد.

بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی