Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با اشاره به آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس، گفت: ۷۸۰ هزار نوآموز و دانش آموز امسال در یک مهر کلاس‌های خود را آغاز می‌کنند. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و رورش آذربایجان شرقی که در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان در تابستان ایام پرکاری سری کرده است اظهار داشت: عملیات ثبت نام، امتحانات، تعمیر و تجهیز و ساماندهی نیروی انسانی در قالب پروژه مهر، اقدامات جدی اداره کل در ایام تابستان بوده چراکه به اذعان مقام عالی وزارت، پروژه مهر اولویت دار ترین ماموریت آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رتبه‌های تک رقمی کنکور امسال را نشانگر موفقیت حوزه آموزش در این استان و وضعیت مطلوب در سطح کشور است، افزود: پوشش تحصیلی در آذربایجان شرقی بیش از 99 درصد است که تلاش می‌کنیم هیچ دانش آموزی نباید بدون پوشش تحصیلی باشد.

241 هزار دانش آموز بوشهری سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنندخراسان جنوبی نیازمند بیش از 400 کلاس درس جدید/ 180 هزار دانش آموز به استقبال مهر می‌روندکمپین لبخند ستاره‌‌ها؛ کمک به دانش آموزان مناطق کم برخوردار، فقط با انتشار یک تصویر در اینستاگرام !

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، قهرمانی دانش آموزان آذربایجان شرقی در آسیا را مورد اشاره قرار داد و گفت: مربی و دانش آموزان اصلی این تیم از تبریز بودند و توانستند در میدان آسیایی به خوبی درخشیدند که این موفقیت مرهون تلاش و همت متولیان تربیت بدنی دانش آموزی است.

وی با اشاره به دستور استاندار برای اینکه هیچ مبلغی از اولیا حتی با عنوان کمک اختیاری دریافت نشود، ابراز داشت: این دستور با جدیت پیگیری شد اما در بین 8500 مدرسه ممکن است که قصوری رخ داده باشد ولی ثبت نام‌ها امسال سهل‌تر و روان‌تر از سال‌های گذشته بود.

پاشایی در مورد مطالبات فرهنگیان هم از پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان و پاداش بازنشستگان در شهریور خبر داد که بقیه هم در حال پرداخت است خاطر نشان کرد: اجرای رتبه بندی معلمان از یک مهر ماه آغاز می‌شود که بخشی از انگیزه بخشی در بستر مدرسه خواهد بود. در این زمینه با محدودیت منابع مالی و انسانی مواجهیم ولی وقفه‌ای در اجاری ماموریت‌ها نداشتیم.

وی آماده باش کامل مدیران و معلمان و نیروهای ستادی آموزش و پرورش را یادآور شد و گفت: تا 10 مهرماه همه ماموریت‌ها و مرخصی‌ها لغو شده و با آمادگی کامل آماده ایام بازگشایی مدارس را آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه امسال 3400 خروجی بازنشسته از آموزش و پرورش داشتیم، افزود: 1200 معلم از طریق ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان ورودی داشتیم ضمن اینکه 1620 نفر هم از طریق تعیین تکلیف برخی نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای ورود به آموزش و پرورش دعوت کرده‌ایم که با این جذب، بحران نیروی انسانی در مدارس نخواهیم داشت.

وی با اشاره به آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس، گفت: 780 هزار نوآموز و دانش آموز امسال در یک مهر کلاس‌های خود را آغاز می‌کنند که 580 هزار نفر در مدارس دولتی و بقیه در مدارس غیر دولتی با 38000 کلاس درس 8500 مدرسه تحصیل خواهند کرد.

پاشایی با بیان اینکه 7 هزار دانش آموز و نوآموز در سال جاری افزایش یافته است خاطر نشان کرد: 41583 معلم در مدارس دولتی و 10000 معلم در مدارس غیر دولتی وظیفه معلمی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،«علی مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، در دیدار نوروزی همکاران سازمان دانش‌آموزی گفت:دانش‌آموزان با فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی، حضور اجتماعی‌تر همراه با مسئولیت‌پذیری بیشتر در جامعه را تجربه می‌کنند.   وی افزود:سازمان دانش‌آموزی در حوزه مطالبه‌گری دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و... می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.   مطهری گفت:ظرفیت‌های موجود آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف از برنامه‌ها و پتانسیل‌های سازمان دانش‌آموزی باید پشتیبانی‌های لازم را داشته باشند. مجموعه اداره کل آموزش و پرورش نیز از طریق مصوبات شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، راه را برای فعالیت‌های این مجموعه در این مسیر هموارتر می‌کند.   مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت:خبرگزاری پانا یکی از مهمترین و بهترین بستر‌های تربیتی و همچنین یکی از بهترین پتانسیل و ظرفیت‌های رسانه‌ای آموزش و پرورش است. ارتقا و بهبود عملکرد این مجموعه در بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در استان هدفگذاری و برنامه‌ریزی شود.   وی افزود:سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی طی سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف، دستاورد‌های مهمی را کسب کرده که این مهم نشان از برنامه‌ریزی منسجم این مجموعه در فعالیت‌های اجرایی دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه استان آذربایجان شرقی
  • اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی
  • شرکت ۶ هزار دانش‌آموز کردستانی در جشنواره سفیران سلامت
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است