Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@12:22:58 GMT

خبر بد برای گواردیولا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۶۴۴

خبر بد برای گواردیولا

به گزارش وانانیوز، 

جان استونز در تمرینات تیم فوتبال منچستر سیتی دچار مصدومیت شده است و بنا بر اعلام پپ گواردیولا وی به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

این اتفاق در شرایطی برای سیتیزن‌ها رخ داده که پیش  از این هم دو بازیکن دیگر آبی‌آسمانی‌ها دچار مصدومیت شده بودند.

بر این اساس لاپورته و بنجامین مندی بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت منچستر سیتی را همراهی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپورته هم 4 ماه دور از میادین خواهد بودو با این شرایط وضعیت منچستر سیتی در فاز دفاعی بحرانی خواهد بود و باید دید گواردیولا چه راهکاری برای عبور از این بحران درنظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از سال 2021 همواره توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. در سال 2021 با زیدان به چلسی باختند. در سال 2022 با کارلتو موفق به حذف سیتی و در نهایت قهرمانی شدند و فصل گذشته نیز با شکست از سیتی نتوانستند به فینال برسند.

رئال دیشب با گرفتن انتقام از سیتی و شکست این تیم دوباره به نیمه نهایی رسید و باید به مصاف بایرن برود. صعود رئال باعث شد کارلو آنچلوتی با رکورد پپ گواردیولا برابری کند.

کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا دو مربی‌ای هستند که بیشتر از همه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌اند. از 10 نیمه نهایی این مربی ایتالیایی، پنج مورد با رئال مادرید (2014، 2015، 2022، 2023 و 2024)، چهار مورد با میلان (2003، 2005، 2006 و 2007) و یک مورد با یوونتوس (1999) بوده است. با آنچلوتی، رئال در سال‌های 2014 و 2022 قهرمان شده ولی در سال 2015 مقابل یوونتوس و در سال 2023 مقابل سیتی شکست خورد. امسال برابر بایرن چه خواهند کرد؟

دیگر خبرها

  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین