Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@10:51:17 GMT

باخت فرنگی کار خوزستانی در قزاقستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۶۹۲

باخت فرنگی کار خوزستانی در قزاقستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرنگی‌کار خوزستانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی نتوانست به مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا کند.

 در رقابت‌های کشتی فرنگی جهان که در قزاقستان در حال برگزاری است، امیر قاسمی منجزی در دیدار رده بندی به مصاف هیکی نابی  از استونی رفت.

او با ۳ اخطاری که دریافت نمود  این مسابقه را با نتیجه ۸ بر صفر واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منجزی پیش از این در دور نخست ۳ بر یک مقابل دیوید از جمهوری چک به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر سرگئی سیمینوف به برتری ۶ بر ۴ رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد در این مرحله حریفی از ازبکستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. منجزی در دیدار نیمه نهایی به مصاف اسکار پینو هندز از کوبا رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

انتهای پیام/م

ورزشکار خوزستانی در کشتی فرنگی مغلوب حریفان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا به میزبانی بیشکک قرقیزستان امروز امین کاویانی نژاد در مرحله نیمه پایانی با برتری مقابل حریف خود از چین جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.        امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • مهمدی آخرین سهمیه را کسب کرد/شاگردان رنگرز با ترکیب کامل در پاریس
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • باخت تیلور برنامه‌های یزدانی را به هم ریخت!
  • چرا دیوید تیلور باخت، اما نه به حسن یزدانی؟