Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:41:15 GMT

ایران ۲ - چین صفر؛ شاگردان کولاکوویچ در آستانه پیروزی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۷۰۷

ایران ۲ - چین صفر؛ شاگردان کولاکوویچ در آستانه پیروزی

تیم‌های ملی والیبال ایران و چین در چهارمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که شاگردان کولاکوویچ در دو ست پیروز شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در دور دوم رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مقابل چین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: چه ضرورتی دارد داورزنی هم در وزارت باشد هم در والیبال! واکنش خادم به ثبت نام داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال

کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران

تیم چین بازی را خوب شروع کرد، اما ایران اجازه خودنمایی به این تیم نداد و در امتیاز ۸ بر ۶ به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. هدایت تیم ملی چین برعهده رائول لوزانو، سرمربی سابق تیم ملی ایران است. برتری تیم ایران ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود شاگردان کولاکوویچ هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران تمام شد.

* ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

نکته عجیب درمورد ست اول مسابقه اینکه در حالی که هنوز نخستین سرویس بازی زده نشده بود و به طور عملی مسابقه آغاز نشده بود، نخستین تعویض خود را انجام داد. با تصمیم سرمربی تیم ملی ایران، علی شفیعی به جای مجرد وارد بازی شد و در پست مدافع میانی قرار گرفت.  چینی ها ست دوم را بهتر شروع کردند و در امتیاز ۸ بر ۶ به سود چین تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

در امتیاز ۱۰ بر ۵ کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کرد. زمانی که نتیجه بازی ۱۴ بر ۱۳ به سود چین شد نوبت به لوزانو رسید تا درخواست وقت استراحت کند. امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران از سه مسابقه قبلی خود دو پیروزی مقابل سریلانکا و قطر و یک شکست مقابل استرالیا در کارنامه دارد.

شاگردا کولاکوویچ فردا در پنجمین مسابقه خود از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هند خواهند رفت. هند امروز با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب استرالیا شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن قطر تیم ملی چین امیر غفور پوریا فیاضی علی شفیعی تیم ملی ایران سعید معروف تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور رائول لوزانو ایران هند سریلانکا استرالیا سید محمد موسوی محمدرضا حضرت پور چین مشرق آسیا کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام

استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شمس آذر به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، استقلال امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام به پایان رسید.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که استقلال تا دقیقه ۸۳ با ۳ گل از شمس آذر پیش بود اما شاگردان سعید دقیقی در دقایق ۸۳ و ۸۵ به دو گل دست پیدا کردند تا لحظات پایانی بازی با استرس زیادی برای استقلالی‌ها سپری شود.

استقلال با این نتیجه ۵۳ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس ۵۲ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند. شمس آذر هم با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

استقلال ۳ - شمس آذر ۲

گل‌ها

مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ و ۵۱ و محمدحسین مرادمند در دقیقه ۷۷ برای استقلال و فراز امامعلی در دقیقه ۸۳ و مجتبی فخریان در دقیقه ۸۵ برای شمس آذر

شرح گل‌ها

ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ توسط مهرداد محمدی به خوبی استپ شد و با بغل‌پای دقیق این بازیکن، دروازه شمس آذر باز شد. (گل اول استقلال)

مهرداد محمدی پنالتی‌ای که روی حرکت خودش به دست آمده بود را به ضربه‌ای، خلاف جهت حرکت دروازه‌بان شمس آذر وارد دروازه حریف کرد. (گل دوم استقلال)

ارسال کرنر ابوالفضل جلالی با ضربه سر مرادمند وارد دروازه شمس آذر شد. (گل سوم استقلال)

فراز امامعلی با جایگیری خوب در تیرک دوم دروازه استقلال توانست خودش را به توپ برساند و ارسال بلند هم‌تیمی‌اش را به گل تبدیل کند. (گل اول شمس آذر)

مجتبی فخریان روی یک حرکت زیبا و تکنیکی شوت دقیقی از پشت محوطه جریمه استقلال زد و دروازه حسینی را باز کرد تا لحظات دلهره‌آوری برای استقلال در دقایق پایانی رقم بخورد. (گل دوم شمس آذر)

ترکیب استقلال: حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، جلال‌الدین ماشاریپوف.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی، عیسی مرادی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات