Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، “بابک دین پرست” عصر امروز در حاشیه بازدید از صنایع مستقر در این منطقه افزود: با هدف تنظیم سند پیشران توسعه استان فارس تعداد زیادی پروژه های در دست احداث در این استان  مورد بازدید میدانی قرار گرفته اند و ضمن احصاء مشکلات و تنگناهای فرارو برای برون رفت از این چالش ها با مدیریت وزیر کشور  همراستا برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریمی چاره اندیشی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:ظرفیت های موجود در استان فارس زمینه جهش جدی در عرصه فعالیت های اقتصادی را فراهم کرده است که با تکیه بر مواهب خدادادی و همچنین مجموعه منابع مادی و معنوی و نیروی انسانی متعهد و کار آمد این استان می تواند در زمینه توسعه جنوب کشور نقش بی بدیلی ایفا کند.

معاون وزیر کشور با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطح کشور و استان فارس تصریح کرد: برخی معضلات و مشکلاتی که رفع آنها  منوط به  اتخاذ تصمیم در سطح ملی است به زودی تعیین و با حل و فصل این مشکلات  اطمینان داریم قطار توسعه صنعتی استان فارس از سرعت مطلوبی برای رسیدن به ایستگاه بالندگی و شکوفایی برخوردار می شود.

دین پرست افزود: برغم همه فشارهای استکبار با همدلی و وحدت و  تکیه بر داشته ها و ظرفیت های فراوانی که در سطح کشور از آن برخورداریم، در آینده نزدیک بسیاری از موانع در مسیر رشد و توسعه استانهای مختلف کشور مرتفع می شود.

وی از انجام سفر رحمانی فضلی وزیر کشور  به شیراز  در آینده نزدیک برای رونمایی از سامانه سند پیشران توسعه استان فارس که از آن به عنوان سامانه ای پویا و هوشمند یاد کرد، خبر داد.

بر پایه این گزارش معاون وزیر کشور ضمن حضور در مجتمع آلومینیوم جنوب در جریان اقدامات انجام شده برای تکمیل و بهره برداری از این کارخانه بزرگ قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

 استولتنبرگ در کنفرانسی خبری با اشاره به اینکه ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین این ائتلاف را در جریان وضعیت جنگ و نیاز حیاتی این کشور به سامانه‌های ضدهوایی گذاشته است، گفت: وزرای دفاع ناتو بر سر تقویت و ارائه کمک‌های نظامی بیشتر (به اوکراین) از جمله از طریق ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به توافق رسیدند.

این مقام ارشد ناتو در ادامه اعلام کرد که سامانه‌های ضدهوایی در آینده‌ای نزدیک دراختیار اوکراین گذاشته خواهند شد.

وی افزود: ناتو توانایی‌های موجود خود را بررسی کرده و می‌تواند سامانه‌هایی را در اختیار اوکراین قرار دهد. انتظار دارم به زودی اعلامیه‌ای درخصوص ارائه توامندی‌های بازدارندگی به اوکراین ارائه شود.

منبع:ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد