Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه این نهاد بسته‌های حمایتی برای همه دانش آموزان ارائه می‌کند گفت: تا آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان مددجوی استان بوشهر بسته‌های تحصیلی ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در  نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر  با تاکید بر توجه به حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت اظهار داشت:  6 هزار و 200 دانش آموز بی بضاعت تحت حمایت این نهاد است که با توجه به شروع سال تحصیلی جدید نیاز به تامین لوازم تحصیل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر کیفی سازی ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان گفت: بنا داریم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های خصوصی و دولتی بسته‌های تحصیلی به میزان 300 هزار تومان برای هر دانش آموز نیازمند واگذار شود و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه تلاش داریم هیچ دانش آموز نیازمندی بدون ملزومات تحصیلی به مدرسه نرود خاطر نشان کرد: این ملزومات تحصیلی شامل کیف، کفش، لوازم تحریر و لباس فرم مدرسه می‌باشند.

لطفی با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از ابتدای شهریور تا 10 مهر ماه تصریح کرد: این جشن به مدت 40 روز و در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن برای کمک رسانی عموم مردم و خیران است و مرحله دوم آن در 10 مهر ماه ویژه مدارس و کمک رسانی اولیای دانش آموزان است.

بیش از 6000 دانش‌آموز مددجوی بوشهری لباس فرم مدرسه خود را رایگان دریافت می‌کننددانش‌آموزان مددجوی بوشهری 15 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی و نوشت‌افزار دریافت کردنددانش آموزان نیازمند استان بوشهر 11 میلیارد ریال کمک هزینه دریافت کردند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تاکید کرد: از مردم و خیران بخش خصوصی و همچنین دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود کمیته امداد را در تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمند یاری کنند.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف اجرای صحیح نیات واقفان است و با توجه به تمام فعالیت‌ها در بحث اقتصادی، عمرانی، امور ثبتی تمام این فعالیت‌ها در راستای اجرای دقیق نیات واقفان و ساری و جاری شدن آن در جامعه اجرا می‌شود.

 حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل‌پور از اجرای طرح مهر تحصیلی خبر داد وافزود: یکی از برنامه‌های اوقاف برای اجرای دقیق نیات واقفان طرح مهر تحصیلی به صورت سراسری است که برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی، به امر تحصیل دانش آموزان نیازمند از محل درآمد موقوفات کمک می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر  آمادگی خود را برای تهیه و توزیع 100 دست لباس فرم مدرسه دخترانه دانش آموزان نیازمند اعلام کرد که در اختیار کمیته امداد قرار دهد.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کبری توکلی با اشاره به شرایط محیطی مناسب برای شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع بیان کرد: به دلیل بارش‌های چند روز اخیر و کاهش نسبی دما، احتمال شیوع و خسارت بیماری زنگ زرد گندم زیاد است.

وی تاکید کرد: کشاورزان گندم‌کار به‌محض مشاهده کانون‌های آلودگی، نسبت‌به سمپاشی و کانون‌کوبی در مناطق آلوده با استفاده از سموم قارچ‌کش توصیه شده طبق شیوه‌نامه‌های سازمان حفظ نباتات اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: کارشناسان مراکز کشاورزی استان نیز با حضور جدی و مستمر در عرصه‌های تولیدی هرگونه شیوع بیماری را به کشاورزان اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • فعالیت دانش‌بنیان در استان بوشهر به‌ یک فرهنگ تبدیل شده است
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از غزه + تصویر
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست