Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@04:35:44 GMT

اهدای کاپ قهرمانی سوپر جام به پرسپولیس در بازی با پیکان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۸۵۶

اهدای کاپ قهرمانی سوپر جام به پرسپولیس در بازی با پیکان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، جلسه شورای تامین درباره برگزاری دربی پایتخت و سایر مسائل مرتبط با مسابقات باشگاهی با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و سایر مسوولان ذیربط  برگزار شد و در نهایت با توجه به فراهم نبودن ساز و کار و مقدمات اجرای طرح ۹۰ به ۱۰  در سهمیه بندی تماشاگران،  مقرر گردید این دیدار، با تقسیم ظرفیت سکوها به شکل ۵۰ - ۵۰ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به تاکید محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل  باشگاه مبنی بر اهدای سوپرجام به اعضای تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و موافقت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با این خواسته باشگاه پرسپولیس، بعد از بررسی همه جوانب مصوب شد جام قهرمانی سوپرجام قبل از شروع دیدار خانگی پرسپولیس مقابل پیکان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و در حضور هواداران به اعضای تیم پرسپولیس اهدا شود.

کد خبر 4721482 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس سوپرجام فوتبال تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدابنده‌لو: الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان خیلی به من کمک کردند و الان می‌فهمم که پرسپولیس یک تیم بزرگ است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خدا را شکر توانستیم سال را با یک نتیجه و فوتبال خوب تمام کنیم و حالا تمام تمرکزمان را برای بعد از عید در جام حذفی و لیگ می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که با جو پرسپولیس کنار آمده است یا خیر، تصریح کرد: صد درصد کار سخت است، ولی خدا را شکر بزرگترهای تیم به من کمک کردند. کادر فنی هم همینطور خیلی به من کمک کرد. الان می‌فهمم که پرسپولیس یک تیم بزرگ است و همه اعضای تیم سعی کردند من را با شرایط تیم وفق دهند.

پرسپولیس با پیکانِ یک استقلالی به یک قدمی آبی‌ها رسید + فیلم

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفکرات تهاجمی سرمربی برزیلی این تیم تأکید کرد: من نیاز به زمان دارم، ولی فکر می‌کنم در پنج بازی گذشته چیزی را که از من خواستند، سعی کردم انجام دهم. پرسپولیس یک فوتبال باکلاس را بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه هم همین روند را ادامه دهیم.

خدابنده‌لو درباره رقابت فشرده پرسپولیس با استقلال در صدر جدول خاطرنشان کرد: طبیعت لیگ و فوتبال است و امیدواریم در ادامه راه همه بازی‌های‌مان را ببریم و همان چیزی که خیر است برای ما رقم بخورد.

وی در واکنش به صحنه‌ای در بازی با پیکان که بر سر داور بازی فریاد زده است، گفت: شاید در آن شرایط عصبی بودم. خودم آن صحنه را یادم نمی‌آید. داوری در کل خوب بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ پرسپولیس ثابت کرد لایق قهرمانی است
  • عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • خدابنده‌لو: الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است
  • حاشیه دیدار پرسپولیس - پیکان| افطار مدافع قطری پرسپولیس کنار زمین/ عنایتی با پسرش به آزادی آمد
  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • دوستانه حساب است، اوسمار و تجربه برد پیکان!
  • مدیرعامل سابق پرسپولیس به دستور یک وزیر حذف شد!
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم
  • اوسمار: سعی می‌کنیم در ۱۰ بازی آخر فصل یک پرش بلند داشته باشیم