Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی‌دردسرترین جام ممکن برای شاگردان کالدرون!

طرفداری- بعد از برگزاری جلسه شورای تأمین پیرامون دربی نود و یکم پایتخت مقرر شد کاپ قهرمانی سوپرجام در دیدار پرسپولیس و پیکان به این تیم اهدا شود.

جلسه شورای تامین درباره برگزاری دربی پایتخت و سایر مسائل مرتبط با مسابقات باشگاهی با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و سایر مسئولان ذیربط برگزار شد و در نهایت با توجه به فراهم نبودن ساز و کار و مقدمات اجرای طرح نود به ده در سهمیه بندی تماشاگران،  مقرر گردید این دیدار، با تقسیم ظرفیت سکوها به شکل پنجاه، پنجاه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، همچنین با توجه به تاکید محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل  باشگاه مبنی بر اهدا سوپرجام به اعضای تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و موافقت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با این خواسته باشگاه پرسپولیس، بعد از بررسی همه جوانب، مصوب شد جام قهرمانی سوپرجام قبل از شروع دیدار خانگی پرسپولیس مقابل پیکان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و در حضور هواداران به اعضای تیم پرسپولیس اهدا شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • اسناد مالکیت ۳۸۶ هزار هکتار تالاب در خوزستان اهدا شد