Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید رحمانی خلیلی روز سه شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از مجموعه‌های موفق بخش گردشگری گنبدکاووس در قالب تور رسانه‌ای روستا اظهارداشت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید برای فراهم آوردن زیرساخت‌های گردشگری و کمک به ایجاد اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تسهیلات لازم به این بخش اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در همین راستا و برای تکمیل فضای لازم در بخش گردشگری استان گلستان برنامه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در نظر دارد که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و توجه ویژه مسئولان به این بخش، اعتبار دو هزار میلیارد ریالی که تا قبل از سال ۹۲ داشتیم با جهشی قابل توجه به حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده است که بر اساس برنامه توسعه منطقه و با استفاده درست از این منابع می‌توان گام بسزایی در جهت تقویت این بخش برداشت.

رحمانی خلیلی با مقایسه فعالیت‌های انجام شده گفت: در طی این مدت بیش از ۱۵۰ اقامتگاه بومگردی در تمام استان و با توجه به ظرفیت روستاها به بهره برداری رسیده است که توان اقامت ۴۰۰۰ نفر را در خود دارد که این حرکت رو به جلو اکثرا در مناطق کمتر توسعه یافته انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت استان گلستان در زمینه گردشگری نیز گفت: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی، تنوع آب و هوایی و گوناگونی قومیت‌ها، قابلیت گردشگرپذیری در همه ابعاد را داریم و اداره کل میراث فرهنگی با تکیه بر این ظرفیت و در جهت ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی منطقه در تلاش است تا گلستان را به یک استان مقصد گردشگری تبدیل نماید.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان بیان کرد: توانمندسازی یک اقدام مهم و موثر در توسعه گردشگری می‌باشد و از آنجایی که در کل کشور استان گلستان به عنوان اکوتوریسم ایران شناخته می شود ما نیز در تلاشیم زیرساخت‌های لازم در این زمینه را در سطح استان ایجاد نماییم که از جمله آنها طرح‌های بومگردی و ساخت تاسیسات گردشگری می باشد تا به توانمندسازی جوامع محلی کمک کند.

رحمانی خلیلی با اشاره به نگاه ویژه دولت به بخش گردشگری گلستان تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید بالغ بر ۱۷ هزار فرصت شغلی برای افراد مختلف ایجاد شده است که این مقدار از ایجاد اشتغال با مراجعه به سامانه مورد تایید رصد قابل مشاهده و پیگیری می باشد و در سال جاری نیز با تعهد ایجاد اشتغال برای ۳۵۰۰ نفر برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز صورت گرفته تا با ایجاد پروژه‌های مورد درخواست به این مهم نیز دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در دست اقدام داریم که چنانچه تامین اعتبار و تزریق آن با توجه به افزایش قیمت‌ها بموقع صورت پذیرد  تا پایان سال به اتمام خواهد رسید ولی حدود ۳۰۰۰ میلیارد ریال از پروژه‌ها نیز در مراحل پایانی خود قرار دارند که در آبان ماه و همزمان با جشنواره اقوام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، تور رسانه ای روستا که با برنامه‌ریزی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در سومین سفر خود به استان گلستان آمده است امروز (سه شنبه) به پایان بازدیدهای خود رسیده و فردا صبح نیز در یک نشست خبری با استاندار گلستان شرکت کرده و سپس استان را ترک خواهد کرد.

/۱۸۶۰/۹۴۳۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی تسهیلات اشتغال گلستان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاج منوچهری در همایش مسئولین روابط عمومی سازمان در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه، گفت: یکی از راهکارها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی‌ها است.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می‌شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سوالات و یا شبهه‌ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسؤولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می‌توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن به جامعه و دیگر نهادها است چرا که با وجود پیشرفت‌های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفاً با معاینه جسد می‌شناسند در حالی که این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدارها و بازدیدها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه‌ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

یادآور می‌شود همایش مسؤولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087315

دیگر خبرها

  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی