Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ایلحان عمر، کارشناس شبکه خبری CNN درباره تهدیدهای مکرر و نظامی آمریکا علیه ایران گفت: طی تحقیقات من، ایران هیچ اهمیتی به تهدیدهای مقامات آمریکایی نمی دهد. فکر میکنم برای دنیا هم اهمیتی ندارد این حرف‌ها. این رئیس جمهور و این دولت حرف‌های زیادی می‌زنند و متوجه عواقبش در صحنه جهانی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید چه اتفاقی در ارتباط با ایران افتاده است. ما خیلی سخت کار کردیم تا روابطمان با ایران را تقویت کنیم و اطمینان حاصل کنیم که آن‌ها را بر سر میز مذاکره بیاوریم، اما اولین کاری که این دولت انجام داد این بود که ما را از توافق هسته‌ای با ایران خارج کرد. هیچکدام از این جریانات(در خطر قرار گرفتن پایگاه ها و نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا و همینطور متحدان آمریکایی) اتفاق نمی‌افتاد اگر ما تحریم‌های بیشتری را اعمال نمی‌کردیم و این فشارهای تحریم مستقیم روی مردم ایران قرار نمی گرفت و اکنون ما کشور را در آستانه جنگ با ایران قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اتمام حجت رهبر انقلاب با دشمنان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   ایران تا چه میزان به تهدیدهای آمریکا اهمیت می‌دهد؟ + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترامپ نتانیاهو سپاه دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران

خبرنگار BBC بعد از بازدید از پایگاه نواتیم اسرائیل: آنچه که ما دیدیم واقعا وحشتناک است. مخزن سوخت موشک پرتاب شده ۱۱ متر است.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • فیلم/ وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است