Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید کنندگان، صنعتگران و کمک به رونق تولیدات داخلی برگزار می گردد و مطمئناً فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران، علاقمندان و متخصصان این صنعت قرار بدهند و با در نظر گرفتن و سنجیدن روند تقاضای بازار، فعالیت ها و نوآوری های آینده خود را هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید محمود موسوی از حضور ۱۶۷ غرفه که ۴۷ درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان می باشند در چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق شیراز خبر داد و گفت این نمایشگاه بعد از یک سال تعطیلی با ۲۵ درصد رشد و به همراه جشنواره روشنایی، نورپردازی و چراغ های تزیینی و لوستر برگزار می گردد.  موسوی با اعلام اینکه این نمایشگاه در سه سالن سرو، بهار و نرگس به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع برپا گردیده افزود: مشارکت کنندگان با زمینه فعالیت تولید و تعمیر انواع تابلوهای برق فشار قوی، فشار ضعیف، برق صنعتی، پایه چراغهای خیابانی، سیم و کابل، تجهیزات برقی، سیستم های خورشیدی، صاعقه گیر، تجهیزات محافظتی، تابلوهای نوری، چراغ های روشنایی و تزئینی و لوستر به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند. مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی فارس همچنین اعلام کرد هفته آینده سوم تا ششم مهرماه نیز همزمان شاهد برپایی دو نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس خواهیم بود.  تمامی علاقمندان، متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه و جشنواره تا روز جمعه مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.  

خبرنگار: عباس امیری

عکاس: طاهره حیاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس برق روشنایی صنعت نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی