Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهندژ سعدی از اجرای طرح «ریحانه بهشتی» ویژه اعضای دختر کانون «امین ولایت» شیراز خبر داد و گفت: این طرح ویژه پایه های اول تا هشتم تحصیلی مدارس همجوار مسجد برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.

«هاجر فهندژسعدی» ضمن تشریح برنامه های ویژه اوقات فراغت فصل تابستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: طرح «ریحانه بهشتی» در تابستان سال جاری در زمینه های حفظ موضوعی قرآن کریم، آموزش قرآن در رشته های روخوانی، روانخوانی و تجوید، مهدویت، بازی و خلاقیت، کاردستی و هنر، کتابخوانی گروهی ویژه دختران پیش دبستانی، پایه های اول تا هشتم تحصیلی مدارس همجوار مسجد برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول امور خواهران کانون فرهنگی و هنری «امین ولایت» مسجد «احمد بن موسی (ع) شاهچراغ» شیراز افزود: برنامه های دیگری نظیر کارگاه های علمی و پژوهشی، برنامه های ورزشی، اردو، آموزش سبک زندگی برای مادران اعضای کانون و آموزش هنر های دستی نیز در قالب این طرح اجرا شد.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران «احمد بن موسی (ع)» خاطرنشان کرد: در برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی سعی شد با استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه و مربیان مسجدی بر غنای برنامه ها افزوده شود و شرکت کنندگان آموزش های کاربردی را فراگیرند.

 

وی ضمن بیان اهداف برگزاری برنامه ها، تاکید کرد: آشنایی فرزندان با مسجد و فعالیت های جانبی، فراهم کردن محیطی شاد و مفرح، جذاب سازی برای آموزش های کاربردی در حوزه عفاف و حجاب برای دختران که مادران آینده هستند، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

مسئول امور خواهران کانون «امین ولایت» شیراز با اشاره به برگزاری کلاس های مهد قرآن ویژه کودکان چهار تا 6 سال، افزود: کلاس های نهج البلاغه، حلقه های صالحین که مزین به نام شهداست، نقاشی و طراحی، سبک زندگی و خیاطی و کلاس های ورزشی نیز در قالب طرح تابستانه «ریحانه بهشتی» اجرا شد.

 

فهندژسعدی همچنین از اجرای برنامه های ویژه محرم خبر داد و گفت: قرائت زیارت عاشورا همراه با صرف صبحانه در طول 2 ماه محرم و صفر و برپایی مراسم عزاداری، نوحه خوان و سینه زنی در مسجد برپا شد و سپس عصرها در منازل افراد محله برگزار می شود.

 

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: برنامه های طرح «ریحانه بهشتی» با همکاری و همدلی اعضای دختر کانون فرهنگی و هنری «امین ولایت» و پایگاه مقاومت بسیج خواهران «احمد بن موسی (ع)» اجرا شد که با موفقیت همراه بود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد عاشورا فعالیت های مسجدی اصفهان محرم برنامه های اوقات فراغت طرح اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل