Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - «بنیامین بهادری» پس از مدت‌ها سکوت به‌زودی فعالیت جدیدی در عرصه هنر خواهد داشت.
این خواننده موسیقی پاپ چند روز پیش عکسی از خود به همراه اعضای خانواده‌اش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «به‌زودی می‌تونین بیاین خونه‌مون». به فاصله کوتاهی پس از انتشار این تصویر، صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه بنیامین قصد تولید یک ریلیتی‌شو با موضوع خانواده و زندگی شخصی خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌های سینمایی هم با انعکاس این موضوع، گمانه‌زنی‌ها درباره فعالیت هنری جدید بنیامین بهادری را تقویت کرده‌اند.
ریلیتی‌شو عنوان برنامه‌هایی با موضوع نمایش زندگی شخصی چهره‌های مطرح است که عموماً چنین تولیداتی مخاطبان زیادی دارند. اما در ایران ساخت ریلیتی شو سابقه خاصی ندارد و درباره چهره‌های عموماً مستندهایی ساخته می‌شود که به جزئیات زندگی آن افراد نمی‌پردازد. صحبت‌ها درباره حرکت جدید بنیامین بهادری در حالی منتشر شده است که با توجه به ماجراجویی‌های چند سال اخیر بنیامین، چنین اتفاقی هم دور از انتظار نیست.
بنیامین بهادری پس از یک دوره پرکار و بازی در فیلم‌سینمایی «سلام بمبئی»، از خرداد سال 96 تا کنون قطعه جدیدی منتشر نکرده و پس از تولد فرزند سوم خود در سکوت کامل خبری به سر می‌برد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073437 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • اسرائیل از آمریکا می خواهد به هر شکل ممکن در جنگ علیه ایران شرکت کند
  • چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند