Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:44:20 GMT

بنا: آینده روشنی را برای تیم ملی می‌بینم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۳۲۹

بنا: آینده روشنی را برای تیم ملی می‌بینم

«محمد بنا» سه‌شنبه شب و پس از کسب عنوان چهارمی تیم ملی در پیکارهای قهرمانی جهان در قزاقستان افزود: «محمدعلی گرایی» در وزن ۷۷ کیلوگرم می‌توانست طلا بگیرد و در کنار آن نباید از «رامین طاهری» و «محمدهادی ساروی» نمایندگان وزن‌های ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم گذشت که خیلی تلاش کردند و خوب بودند اما از برخی دیگر از نمایندگان کشورمان مانند «پویا ناصرپور» و «امین کاویانی‌نژاد» نیز توقع بیشتری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی اظهار داشت: فضای سنگینی بر پیکارهای جهانی کشتی حاکم بود و اگر برخی جوان‌ترهای تیم ملی مانند ناصرپور و کاویانی‌نژاد در روز پایانی مسابقه می‌دادند و کشتی‌گیر با تجربه‌ای مانند عبدولی در روز نخست به روی تشک می‌رفت شاید موضوع کمی تفاوت داشت.
بنا تصریح کرد: در مجموع خدا را شکر می‌کنم که تا نزدیکی سکو رفتیم و تیم چهارم شد و ۳ مدال برنز هم گرفتیم. من آینده روشنی را برای این تیم و بقیه جوانانی که در کشتی فرنگی هستند، می‌بینم.
وی یادآور شد: از روزی که به تهران برگردیم باید کارمان را آغاز کنیم. البته مسابقات مختلفی مانند جام جهانی و قهرمانی آسیا را پیش‌رو داریم و بعد از آن و در فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ مسابقه‌های کسب سهمیه بازی‌های المپیک را داریم. البته در ۲ وزن ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم شانس ایران برای کسب سهیمه المپیک در آسیا بالاست اما در ۶۷ کیلوگرم کار سختی داریم و سعی داریم با انتخاب نفرات بهتری سهمیه‌ها را بگیریم تا با تیمی کامل راهی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شویم.
وی در خصوص اینکه از کدامیک از فرنگی‌کارن ناراضی است، گفت: از «امین کاویانی‌نژاد»، «پویا ناصرپور»، «میثم دلخانی» و همچنین با وجود کسب سهمیه المپیک توسط «امیر قاسمی منجزی» از او نیز ناراضی هستم. قاسمی نباید در مسابقه‌ای که برای کسب مدال جهانی است چنین اشتباهاتی داشته باشد و هر چند نخستین میدانی جهانی خود را تجربه می‌کرد اما توانایی کسب مدال برنز را داشت.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب سه مدال برنز علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم و کسب ۷۵ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در این رقابت‌ها تیم های روسیه، ازبکستان و گرجستان به ترتیب با ۱۳۲، ۸۰ و ۷۹ امتیاز اول تا سوم شدند.

تیم ایران در رقابت‌های جهانی سال گذشته در کشور مجارستان با یک مدال برنز و ۳۹ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاده بود.

تیم ایران همچنین توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم ۳ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میثم دلخانی کشتی کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی امیر قاسمی منجزی محمدعلی گرایی سعيد عبدولي رامین طاهری علیرضا نجاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی

ملی‌پوش وزن ۸۰- کیلوگرم ایران یک طلای دیگر برای کاروان اعزامی به رقابت‌های جام جهانی به ارمغان آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

وی در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • المپیک شگفتی‌ها
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است