Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه در توئیتی نوشت: «آمریکا اگر فکر می‌کند قربانیان یمنی 4.5 سال بدترین جنایات جنگی هرکاری از دستشان برمی‌آید برای پاسخ‌گویی به کار نمی‌بندند؛ در شرایط انکار به‌سر می‌برد.»

وی افزود: شاید آمریکا خجالت‌زده از آن است که صدها میلیارد دلار سلاح‌هایی که به عربستان سعودی فروخته، نتوانستند آتش یمنی‌ها را رهگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف ادامه داد: اما مقصر قلمداد کردن ایران چیزی را عوض نمی‌کند. پایان دادن به جنگ، تنها راه‌حل برای همه است.

وزیر امور خارجه ایران در توییتی دیگر نوشت: فقط تصور کنید که آمریکا از اینکه متحدانش با بی‌رحمی برای بیش از چهار سال کودکان یمنی را با سلاح‌ها و کمک نظامی آمریکا بمباران می‌کنند ناراحت نیست. اما وقتی که قربانیان (یمنی‌ها) به تنها طریقی که می‌توانند - یعنی علیه پالایشگاه‌های نفت متجاوز - واکنش نشان می‌دهند، ناراحت می‌شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ظریف امریکا ارامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از خوردن گل؛ هواداران الاهلی از خجالت رونالدو درآمدند + فیلم

شب گذشته هوادران الاهلی بعد از آنکه رونالدو دروازه تیم حریف را باز کرد، به سمت او و سایر فوتبالیست های این تیم بطری هایشان را به زمین بازی پرتاب کردند.

کد خبر 736783

دیگر خبرها

  • مشکل یک ایرانی در آمریکا برای سفر زیارتی به عربستان
  • مشکل یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا
  • زیدآبادی تحلیل کرد؛ چرا ایران به سمت ساخت سلاح هسته‌ای نرفته است؟
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • دومین تجاوز نظامی ائتلاف آمریکا به یمن طی ساعات گذشته
  • خاطرات بولتون: نامه مهمی که روحانی به پوتین نوشته بود
  • قفل مذاکرات هسته ای ایران چطور در دوره دوم بایدن یا ترامپ باز می شود؟
  • پس از خوردن گل؛ هواداران الاهلی از خجالت رونالدو درآمدند + فیلم
  • پنتاگون نمی‌تواند رصد دقیق کمک‌های اوکراین را تضمین کند
  • روسیه نیاز به تسلیحات ندارد؛ زیرا بزرگ‌ترین تولیدکننده سلاح‌های نظامی است