Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین نبض بازار امروز،سه شنبه ( ۲۶ شهریور۹۸) به شرح زیر است:

نرخ اجاره یک واحد مسکونی در منطقه ۵ تهران چقدر است؟ + جدول

یک دستگاه واحد مسکونی ۷۰ متری واقع در منطقه شهر زیبا، خیابان اندیشه شمالی با مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره و ۷۰ میلیون تومان ودیعه معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع خیارشور و ترشیجات را در فروشگاه ها چند بخریم؟

خیار شور ممتاز اصالت مقدار ۱۵۰۰ گرم به قیمت ۲۲ هزار و ۶۹۰ تومان در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد.

جدیدترین گوشی موبایل در بازار چند؟ + قیمت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi ۷A M۱۹۰۳C۳EG دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ به قیمت یک میلیون ۳۱۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نرخ سکه و طلا در (۹۸/۶/۲۶) / قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۵ هزار تومان شد + جدول
قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۴۹۸ دلار و ۶۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۵ هزار و ۸۳۴ تومان است.

نرخ جدید فروش ارز در بازار آزاد/ دلار ۱۱ هزار و ۳۴۱ تومان
امروز (۹۸/۶/۲۶) در صرافی‌های مجاز هر اسکناس دلار با مبلغ ۱۱هزار و ۳۴۱ تومان معامله شد.

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۲۶ شهریور ۹۸ + جدول
امروز (۹۸/۶/۲۶) بر اساس معاملات انجام شده در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با کاهش متوسط ۳۰۰ هزار تومانی همراه است.

انواع دفتر مشق ویژه دانش آموزان در آستانه مهر + قیمت
دفتر مشق کتیبه طرح هندسی Ar۰۰۱۲۷ به قیمت ۱۴ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بررسی فنی سنتینل + مشخصات
رنجرور سنتینل به‌طور کاملا ماهرانه توسط بخش فعالیت‌های ویژه لندرور طراحی شده است تا از سرنشینان در برابر تصادفات شدید محافظت کند.

انتهای پیام/

مهمترین عناوین نبض بازار

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار بسته نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز برخی از پرطرفدار‌های داخلی با کاهش جزئی قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو عوامل متعددی از جمله کاهش قدرت خرید مردم، افزایش نرخ تورم و کاهش تقاضا برای خودرو در کاهشی شدن بازار نقش دارند.

به گزارش اکو ایران، افت نرخ دلار در بازار یکی از دلایلی است که می‌توان نوسان قیمت در بازار امروز را به آن نسبت داد، روندی که موجب شده تا فعالان این بازار به این نکته اشاره کنند که پیش‌بینی روند آینده بازار خودرو دشوار شده است. با این حال، با توجه به شرایط اقتصادی و سیاست‌های دولتی می‌توان انتظار داشت که بازار در کوتاه‌مدت با نوسانات و عدم ثبات روبرو باشد.

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش ۱۱ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و «پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات» هم امروز با رشد ۸ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودرو‌های «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایما S۷»، «تارا اتومات V۲»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۸۹ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی ۱۱ میلیونی را تجربه کرد. «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» هم با افزایش ۸ میلیونی ۱۰۸۸ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «هایما S۷» هم در بازار یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V۲ اتومات» هم امروز بدون تغییر ۹۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «پژو پارس LX» هم در بازار ۸۸۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و «رانا پلاس» هم ۶۴۳ میلیون قیمت خورد و رشد ۳ میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودرو‌های «شاهین G»، «تیبا صندوقدار SX»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهین G» در بازار ۷۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش یک میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» بدون تغییر در بازار ۴۵۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک دنده‌ای S» هم ۴۴۳ میلیون تومانی شد و رشدی ۴ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بک EX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۹ میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت و «اطلس» خودرو جدید سایپا هم با افزایش ۵ میلیونی ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول