Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرزبان نظری عصر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده و سیل زده استان کرمانشاه اظهار داشت: در زلزله آبان‌ماه سال ۹۶ تعداد ۷۸ مدرسه تخریب شد که ۵۳ مدرسه روستایی و ۲۵ مدرسه شهری بودند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: تا کنون ساخت تمام مدارس روستایی به اتمام رسیده است و مدارس شهری نیز به جز یک مورد که در مرحله سفید کاری است و با تاخیر ۲۵ روزه آغاز به کار می کند مابقی به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از تهدید زلزله فرصت سازی کردیم و با کمک خیرین مدرسه ساز و مردم توانستیم ۲۰۵ مدرسه را در این مناطق احداث کنیم.

نظری با بیان اینکه ۶۲۳ کلاس درس و ۶۳ هزار متر مربع مساحت این مدارس احداثی است، اظهار داشت: به این منظور ۸۰۰ میلیارد تومان از طرف سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرف خیرین مدرسه ساز هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: مهر ماه سال گذشته ۷۳ مدرسه افتتاح شد و امسال نیز ۷۲ مدرسه دیگر با ۳۸۱ کلاس درس با حضور مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد.

کد خبر 4721550

منبع: مهر

کلیدواژه: نوسازی مدارس کرمانشاه بازسازی مناطق زلزله زده ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز عاشورا ایلام مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود