Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس برق کارشناسی برق (کلیه گرایش ها) مسلط بودن به مهارت های Reading و writing زبان انگلیسی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. دارا بودن سابقه کار مفید در زمینه خرید یا فروش تجهیزات برق آشنایی با تجهیزات مورد استفاده در زمینه برق صنعتی بخصوص انواع سیم و کابل و تجهیزات ابزار دقیق روابط عمومی بالا و روحیه کار تیمی مسلط به Office تهیه پیشنهادات فنی و مالی جهت ارائه به کارفرمایان و تخمین و برآورد هزینه پروژه های جدید بررسی پیشنهاد تامین کنندگان و سازندگان Technical Clarification بررسی درخواست های خرید MR و تامین کنندگان و سازندگان مرتبط Vendor Qualification ارائه طرح های جایگزین جهت کاهش هزینه های اجرای پروژه هماهنگی بین واحد های تامین کالا و اجرای پروژه تسلط سیستمی بر روند فروش محصولات بیش از 5 سال سکونت در شهر تهران همراه با خانواده اولین حقوق شرکت برای این موقعیت شغلی حدود 3 تا 4 ملیون تومان به علاوه بیمه، پاداش، عیدی و سنوات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقیت مکانی شرکت ما دسترسی بسیار خوبی به BRT و مترو دارد، شرکت ما کنار مترو دروازه دولت است. ما در شرکت شش نیروی آقا و خانم داریم که در محیطی صمیمی و دوستانه به صورت تیمی با هم کار می‌کنیم. ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 17:30 و پنجشنبه 9 تا 14 قرداد سه ماهه برای شروع و در نهایت قرارداد بلند مدت دارای روحیه تیمی خوب، وقت شناس، با نظم و متعهد از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. آدرس ایمیل: job.seo.ms@gmail.com وب سایت: www.maniadsanat.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲

بانک مرکزی در طول سال ۱۴۰۲ برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد . - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی سال 1401 حدود 3 میلیارد و 400 میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند 1402 به بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال 1402 بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن ( 1401 ) از رشد 26 درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز سوم اردیبهشت 1403 نیز بیش از 3 میلیارد و 143 میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و 854 میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ 41 هزار تومان به خود اختصاص داده است.

کالاهای اساسی و دارو با 636 میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ 561 میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و 75 میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست