Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:54:50 GMT

حریق یک خانه ویلایی در رشت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۶۵۹

حریق یک خانه ویلایی در رشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی  رشت شامگاه سه شنبه درباره این حریق به خبرنگار ایرنا گفت: آتش سوزی یک خانه ویلایی غروب امروز  به مرکز ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد که بلافاصله ۳۴ آتش نشان به همراه ۱۰ خودروی اطفایی به محل حریق در بلوار شهید افتخاری خیابان پور باقر اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان اعزامی در این ماموریت، با توجه به شدت آتش سوزی و احتمال گسترش آتش به خانه های همجوار، بلافاصله نسبت به اطفا و پیشگیری از پیشروی آتش اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان در آتش نشانی در دست بررسی است، اظهار داشت: این حادثه، خسارت جانی نداشت.

 مومنی با اشاره به تجمع شهروندان در محل این آتش سوزی از مردم خواست تا در چنین مواقعی محل حادثه را ترک کنند و عملیات و مهار حریق را به دست آتش نشانان و نیروهای امدادگر بسپارند.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

کلانشهر رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

به گزارش خبرآنلاین ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

مهر در خبری نوشت:جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898360

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران