Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، لیگ دوومیدانی ایران روز سه‌شنبه به پایان رسید که حضور ۳ ورزشکار از لهستان در قالب تیم پلیمر خلیج فارس نشان دهنده رقابت نزدیک تیم‌ها و سطح کیفی مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اهدای پاداش ارزی به ورزشکاران برتر لیگ دوومیدانی

آرکا دیوزجان، کارول هافمن و لوکا نیزلیک سه ورزشکار لهستانی بودند که با سابقه‌ی دوازدهمی المپیک ریو، مدال نقره قهرمانی اروپا و قهرمانی در جام جهانی لندن برای رقابت به تهران پا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت‌ها ورزشکاران خارجی با ۴ مدال طلا، ۴ مدال نقره و دو مقام پنجمی به کار خود خاتمه دادند. رقابت‌های لیگ دوومیدانی ایران در سال ۱۳۹۸ یکی از نزدیک‌ترین و با کیفیت‌ترین ادوار خود را پشت سر گذاشت که حضور ورزشکاران خارجی به کیفیت و نزدیکی رقابت‌ها افزود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

 

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب 200 امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی 28 دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا