Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنتاگون از تلاش کارشناسان اطلاعاتی آمریکا و بررسی شواهد موجود در زمینه حمله به تاسیسات آرامکو و اعلام مسئول این حمله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک مقام وزارت دفاع آمریکا سه شنبه شب به وقت تهران گفت که پنتاگون در حال مهیا کردن گزارشی درباره عامل حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی عربستان است.

به گفته این مقام آمریکایی، کارشناسان آمریکایی در حال بررسی دقیق شواهد موجود در عربستان و بازرسی اطلاعات راداری از منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش یمن صبح روز شنبه با 10 پهپاد مسلح به دو پالایشگاه شرکت آرامکوی عربستان سعودی حمله کرد که در پی آن روند تولید و صادرات نفت سعودی‌ها با اختلال مواجه شد.

«مایک پنس» معاون ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه در همین زمینه اظهار داشت که جامعه اطلاعاتی آمریکا اینک با پشتکار و تلاش در حال برای بررسی شواهد موجود در این باره ماجراست.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز شب گذشته اظهار داشت که گزینه دیپلماسی با ایران هنوز پایان نیافته و آمریکا به دنبال جنگ با هیچ کس نیست.

وی در سخنان خود گفت که حمله به تاسیسات آرامکو وسیع بود و امکان داشت که واکنش به آن به صورت گسترده باشد، اما می‌خواهیم بدانیم که چه کسی پشت این حملات قرار دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا صبح‌ها لاغرتر از بقیه ساعت‌های روز هستیم؟/ سه‌شنبه بهترین روز برای وزن‌کشی

فرهاد طالبیان: برخی معتقدند روز سه‌شنبه مناسب‌ترین زمان برای وزن کردن خود است؛ زیرا وسط هفته بهترین موقعیت است تا ببینید از اواخر هفته گذشته تا اواسط هفته جاری با خود چه کرده‌اید و بر اساس آن برنامه ورزش و تغذیه خود را تنظیم کنید.

اگر یک‌شبه احساس کردید دچار اضافه‌وزن شده‌اید، نگران نباشید؛ این افزایش وزن ناگهانی ممکن است ناشی از نفخ یا احتباس آب باشد که مربوط به خوردن غذاهای پر سدیم، بی‌تحرکی طولانی، تغییرات هورمونی و سندرم پیش از قاعدگی (PMS) [در خانم‌ها] است. ابتلا به یبوست نیز می‌تواند در افزایش وزن ناگهانی نقش داشته باشد.

وقتی اول صبح خود را در آینه نگاه می‌کنید، شکمی را می‌بینید که صاف‌تر از هر زمان دیگری در طول روز است. دلیل این اتفاق این است که در طول خواب شبانه انگار روزه بوده‌اید و طی این چند ساعت تمام مواد غذایی هضم شده‌اند و هیچ دلیلی برای نفخ یا باد کردن شکم وجود ندارد.

هم‌چنین بدن در طول شب، بحتی اگر ادرار و تعریقی هم وجود نداشته باشد، آب زیادی را از دست می‌دهد. این عوامل در ایجاد ظاهر لاغرتر و کاهش وزن در ابتدای روز تأثیر دارند.

این آب از طریق پوست، تنفس و عملکردهایی مانند پمپاژ خون و اکسیژن‌رسانی به اندام‌های داخلی از دست می‌رود. در واقع ۸۰ درصد کاهش وزن صبحگاهی به همین دلیل است.

منابع: livestrong ، consumerreports

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888829

دیگر خبرها

  • چرا صبح‌ها لاغرتر از بقیه ساعت‌های روز هستیم؟/ سه‌شنبه بهترین روز برای وزن‌کشی
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • وحشت آمریکا از عواقب شهادت مستشار ایرانی | پنتاگون : ما نبودیم !
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین