Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل مقاوم‌سازی ۲۴۰ واحد از مسکن مهرهای زلزله‌زده اسلام‌آباد غرب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مسعود شریفی عصر امروز در نشست ستاد بازسازی استان کرمانشاه گزارشی از آخرین وضعیت بازسازی مسکن مهر سرپلذهاب ارائه کرد و اظهار داشت: تا کنون کار ساخت ۹ بلوک از پروژه مسکن مهر کرمانشاه به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: تعداد ۱۲ بلوک آن نیز در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت دارد و در آینده نزدیک کار آن نیز به پایان می رسد.

وی خاطرنشان کرد: تاسیسات زیربنایی از جمله آب، برق و... در این ۱۲ واحد با مشکل مواجه شده که لازم است در این خصوص مسئولین ذیربط اهتمام ویژه داشته باشند.

شریفی همچنین از تکمیل و مقاوم سازی ۲۴۰ واحد از مسکن مهرهای اسلام آباد غرب که در زلزله سال ۹۶ کرمانشاه آسیب دید خبر داد و گفت: ساخت و تعمیر ۲۲۰ واحد دیگر نیز تا پایان مهرماه امسال به پایان خواهد رسید.

شریفی از مشکلات مالی جهت تکمیل ۲۶۰ واحد دیگر از این مسکن مهر سخن گفت و بیان داشت: این پروژه نیز تعیین پیمانکار شده است و در صورت تامین اعتبار پروژه تا پایان آبان‌ماه به اتمام خواهد رسید.

 

۷۲ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

مرزبان نظری عصر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده و سیل زده استان کرمانشاه اظهار داشت: در زلزله آبان‌ماه سال ۹۶ تعداد ۷۸ مدرسه تخریب شد که ۵۳ مدرسه روستایی و ۲۵ مدرسه شهری بودند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: تا کنون ساخت تمام مدارس روستایی به اتمام رسیده است و مدارس شهری نیز به جز یک مورد که در مرحله سفید کاری است و با تاخیر ۲۵ روزه آغاز به کار می کند مابقی به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از تهدید زلزله فرصت سازی کردیم و با کمک خیرین مدرسه ساز و مردم توانستیم ۲۰۵ مدرسه را در این مناطق احداث کنیم.

نظری با بیان اینکه ۶۲۳ کلاس درس و ۶۳ هزار متر مربع مساحت این مدارس احداثی است، اظهار داشت: به این منظور ۸۰۰ میلیارد تومان از طرف سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرف خیرین مدرسه ساز هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: مهر ماه سال گذشته ۷۳ مدرسه افتتاح شد و امسال نیز ۷۲ مدرسه دیگر با ۳۸۱ کلاس درس با حضور مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد

رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله رئیسی و اعضای هیئت همراه در پایگاه هوایی نورخان که فرودگاه ویژه مهمانان بلندپایه خارجی به شمار می‌رود، از سوی ریاض حسین پیرزاده وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان‌، رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و جمعی از مسئولان ارشد سیاسی و نظامی کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتند.

قرار است تا ساعتی دیگر محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در محل کاخ نخست وزیری به طور رسمی از آیت الله رئیسی استقبال کند.

در این سفر دو روزه که با محوریت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری، گفت‌وگوهای دو جانبه و رایزنی‌های منطقه‌ای با عالی‌ترین مقامات پاکستان انجام می‌شود، وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر دفاع، وزیر مسکن، وزیر صنعت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

کد خبر 746791

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی