Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@12:42:07 GMT

ترامپ: ترجیح می‌دهم با روحانی دیدار نکنم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۹۹۴

ترامپ: ترجیح می‌دهم با روحانی دیدار نکنم

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه گفته ترجیح می‌دهد هفته آینده با «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران دیدار نکند.

«مارک نولر»، خبرنگار سی‌بی‌اس نوشته ترامپ این اظهارات را داخل هواپیمای اختصاصی رئیس‌جمهور آمریکا و در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کرد.

نولر نوشته ترامپ احتمال دیدار با روحانی را رد نکرد، اما گفت ترجیح می‌دهد که با او دیدار نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دونالد ترامپ» چند روز پیش هم در یک توئیت مدعی شده بود که او خواستار «مذاکره بدون‌پیش‌شرط» با ایرانی‌ها نشده و این مسئله دروغی است که «رسانه‌های جعلی» به او نسبت داده‌اند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در گزارشی این ادعای ترامپ را زیر سوال برد و نوشت او و مقام‌های دولتش دست‌کم ۷ بار به صراحت از گفت‌وگوی «بدون پیش‌شرط» با ایران سخن گفته‌ و درخواست آن را مطرح کرده‌اند.

 

در حال تکمیل...

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار با روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به لاهور سفر کرد

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان، وارد لاهور شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و روسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، وارد لاهور شد.

رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور، ادای احترام به مقبره اقبال لاهوری، دیدار با جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب و هم‌چنین سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور از جمله برنامه‌های روز دوم سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند