Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکیمی جای خود را به مهران محرمیان معاون شبکه شرکت خدمات انفورماتیک داده است

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز (۲۶ شهریور) ناصر حکیمی، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی را از این سمت برکنار کرد.
حکیمی جای خود را به مهران محرمیان معاون شبکه شرکت خدمات انفورماتیک داده است

در بخشی از این حکم خطاب به معاون جدید فناوری‌های نوین بانک مرکزی آمده است:

با توجه به اهمیت تقویت، به‌روزرسانی و کارآمدسازی سامانه‌های نظارتی بانک مرکزی و ایجاد شفافیت لازم اقتصادی بر اساس سیستم‌های فناوری اطلاعات در حوزه‌های ارزی و ریالی و نظارت و کنترل جدی بر شرکت‌های حوزه پرداخت الکترونیکی ضروری است برنامه‌ریزی لازم در افق‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای پیشبرد امور فوق‌الذکر انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FGn برچسب ها: مهران محرمیان ، ناصر حکیمی ، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ناصر حکیمی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: بر این اساس وضعیت هوای استان در بعضی ساعات به خصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان پیش بینی می‌شود.
مرادی افزود: به دلیل ماهیت رگباری این بارش‌ها و احتمال وقوع بارش‌های همرفتی شدید و رعدوبرق و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها، ایجاد روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال وزش باد شدید موقتی هشدار زرد شماره سه اداره کل هواشناسی استان صادر شده است. 
او ادامه داد: همچنین احتمال رگبار پراکنده باران در بعضی مناطق استان به خصوص در نواحی جنوب شرق و شرق استان در ساعاتی از روز چهارشنبه وجود دارد.
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: از روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد شمالی دمای کمینه هوا افت محسوسی خواهد داشت که انتظار می‌رود در صبح پنجشنبه در مناطق سردسیر استان به حدود صفر درجه سانتیگراد برسد.
مرادی افزود: با عبور این سامانه بارشی طی روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو رفع شد | این سه دستگاه مسئولند
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی