Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@03:57:16 GMT

پنس: از هم‌پیمانان خود در خلیج‌فارس دفاع می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۰۳۱

معاون دونالد ترامپ امروز (سه‌شنبه) گفت که آمریکا در حال بررسی مدارکی است که بنا بر ادعای واهی او، نشان می‌دهد ایران پشت حملات اخیر علیه تأسیسات نفتی عربستان بوده است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در واشنگتن اظهار کرد: ما در حال بررسی تمامی مدارک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با هم‌پیمانان خود رایزنی می‌کنیم. رئیس‌جمهور بهترین اقدام را جهت اتخاذ طی روز‌های آتی مشخص خواهد کرد.

معاون ترامپ اظهار کرد، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا امروز (سه‌شنبه) به عربستان می‌رود تا درباره نحو واکنش به حملات علیه تأسیسات نفتی آرامکو با مقام‌های ریاض گفتگو کند.

او تصریح کرد: ایالات متحده برای دفاع از کشورمان، نیروهایمان و هم‌پیمانانمان در خلیج [فارس]هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهد داد.

او مدعی شد، در صورتی که ایران این حملات را برای اعمال فشار به ترامپ به منظور کاستن از تحریم‌ها انجام داده باشد، این راهبرد شکست خواهد خورد.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، ایران دست داشتن در این حملات را تکذیب کرده و انصارالله یمن نیز اعلام کرده که مسئولیت این حملات را برعهده می‌گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید دونالد ترامپ مایک پنس مایک پمپئو خلیج فارس آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • تصاویری از رژه یگان‌های زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش در خلیج فارس