Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@20:15:46 GMT

ترامپ: ترجیح می‌دهم با روحانی دیدار نکنم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۱۲۴

ترامپ: ترجیح می‌دهم با روحانی دیدار نکنم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه گفته ترجیح می‌دهد هفته آینده با «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران دیدار نکند. 

«مارک نولر»، خبرنگار «سی‌بی‌اس» نوشته ترامپ این اظهارات را داخل هواپیمای اختصاصی رئیس‌جمهور آمریکا و در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کرد. 

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، ترامپ درباره احتمال دیدار با روحانی گفت: «من هیچوقت چیزی را منتفی نمی‌دانم ولی ترجیح می‌دهم با او ملاقات نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

 «دونالد ترامپ» چند روز پیش هم در یک توئیت مدعی شده بود که او خواستار «مذاکره بدون‌پیش‌شرط» با ایرانی‌ها نشده و این مسئله دروغی است که «رسانه‌های جعلی» به او نسبت داده‌اند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در گزارشی این ادعای ترامپ را زیر سوال برد و نوشت او و مقام‌های دولتش دست‌کم ۷ بار به صراحت از گفت‌وگوی «بدون پیش‌شرط» با ایران سخن گفته‌ و درخواست آن را مطرح کرده‌اند. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور ایران مجمع عمومی سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان اعلام کرد : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ساعت ۱۰:۳۰ فردا در مصلای امام خمینی دامغان با مردم دیدار و گفت و گو می‌کند.
سفر رئیس جمهور به استان سمنان یک روزه برنامه ریزی شده بود که با توجه به درخواست‌های متعدد مردم دامغان برای دیدار حضوری با رئیس جمهور، آقای رئیسی این سفر را یک روز تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم