Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، محمدمهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار کرد: اولین گروه دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به تعداد ۳۱ نفر دانشجوی دکتری پزشکی شامل داوطلبان سهمیه آزاد (کشوری) و بومی دانشگاه (حوزه تحت پوشش دانشگاه) هستند که برای ترم بهمن سال جاری پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی فرد افزود: این دانشحویان مقطع بالینی در سه سال آینده پس ازگذراندن دوره علوم‌پایه، دوره‌های بالینی را در بیمارستان‌های خاتم الانبیاء (ص) و ایران ایرانشهر و امام علی (ع) چابهار طی می‌کنند و طی دو سال آینده این سه بیمارستان به مراکز آموزشی و پژوهشی مناسب تبدیل خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پایان ضمن تشکر از وزیر بهداشت و درمان، معاون آموزشی وزیر و نمایندگان ایرانشهر و چابهار بیان داشت: تاسیس دانشکده پزشکی به عنوان نقطه تحول و تاثیرگذار در امر آموزش و پژوهش و تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با جغرافیا و مقتضیات منطقه است و ظرفیت پنجاه درصدی به نیرو‌های بومی نشان از توجه به مقوله مهم آموزش است.

انتهای پیام/ع

پذیرش دانشجوی پزشکی در ایرانشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان